Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.09.2010 21:16 - Визитки в стихове (няколко в едно) - VI
Автор: kapito Категория: Поезия   
Прочетен: 6952 Коментари: 28 Гласове:
37

Последна промяна: 13.09.2010 22:56

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
-------------------------------------------------
image http://hristam.blog.bg/

Хапят ялово тези беззъби ридания.
Разплетени стихове нейде отлитат...
И стряска мигът от коприна и пясъчен
Съблазън от NET-а, все тъй несравнима.
Толкова много е влюбено лятото...
А Господ и той си имал Неделя ....
Минути се сбират в "трошица" от Август!
     (недей се надява! на друг ще постеля!) :))))
-------------------------------------------------
image http://andreshko.blog.bg/

Авансово (наред) любов раздаваш
Напред-назад ( на умен и на прост)
Държиш в ръката гонгът, известяващ
Решението на съда. Донг...донг...
Едно се (питам) чудя-днес дали
Шеметно (добър) красив си ти?
Колко (беше) стана ти IQ-то ?
Ой ! Ще си настъпиш пардесюто! :)))))
-------------------------------------------------
imagehttp://valsodar.blog.bg/

Важно е всеки да се прави на важен!
Аз не споделям много този тук свят.
Лошо шегува се с плюсове калпави
Само (и не само) някой дивак!
Още не можеш да преглътваш простащина...
Другите тук ще попитат-Защо?
Ами защото е силен! С възможности.
Радославе, не бягай от наш"то гнездо ! :))))

-------------------------------------------------
image http://starbuck69.blog.bg/

Стои равновесно и някак добро.
Тръгват от него подпалени думи.
А като се замислиш-какво е?-Дърво!
Редовен крадец на мечти и локуми!
Борба за доброто.И вее байрака!
Ураааааа-и разбойника включва на РОК!
Кире, недей нищо да ни разправяш,
69-това е издайническия ти знак! :))))
-------------------------------------------------




Гласувай:
37



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - :)))))
09.09.2010 22:26
Абе знаех си, че този знак ще ме издаде ама рекох да трая до последно...:))))
цитирай
2. kapito - Ех, Кире, Кире :)
09.09.2010 23:08
starbuck69 написа:
Абе знаех си, че този знак ще ме издаде ама рекох да трая до последно...:))))


Поглед-рентген имам аз :) нема скриване :)
цитирай
3. анонимен - RE ....
10.09.2010 09:19
К огато нещо ти напишеш,
А доста често пишеш ти,
П реди това дали го мислиш
И ли го пишеш на раз-два-три ?
Т ова пък за пардесюто,
О ставам го като нечуто ...

Поздравление за начинанието ....... :))))
цитирай
4. kapito - andreshko - RE ....
10.09.2010 09:24
Видях те онзи ден в съня си -
със пардесю и със бомбе.
Един такъв ... страхотен беше!
Това е всичко. В резюме.
:)
цитирай
5. анонимен - RE - RE
10.09.2010 10:10
Жените със фантазия богата,
дори когато спят бленуват.
Сънуват онзи " със рогата",
или пък чаровен мъж целуват.
цитирай
6. kapito - andreshko - RE - RE
10.09.2010 10:59
А аз съм простичко творение-
седя си кротко и си пиша.
Като ми дойде вдъхновение
само отпуска си каиша :)
цитирай
7. анонимен - Недей ............
10.09.2010 11:50
Недей да скромничиш безкрайно -
била си "простичко творение"
и че умееш някак си така потайно
чрез каиша си да търсиш вдъхновение......








цитирай
8. kapito - andreshko - Недей ............
10.09.2010 13:17
Недей със мен да се закачаш,
да ме ядосаш без да искаш,
че мойто яко вдъхновение
да те подгони със каиша! :)
цитирай
9. mariposatracionera - За първото - какво модерно свето...
10.09.2010 15:02
За първото - какво модерно светоусещане и какво фолклорна поанта.Разби ме просто!
за второто - по женски коварничка поанта ,а?
На третото се изкефих,защото все едно че си описала мен.
На четвъртото - абе време е да си взема котка -какво се кумя още?
За петото - "Кама -Сутра ми е настолна книга"
С поздрав за всичките! Прекрасни са!
цитирай
10. kapito - благодаря, радвам се, че ти харесват :))), а аз всъщност само се закачам :)
10.09.2010 15:26
mariposatracionera написа:
За първото - какво модерно светоусещане и какво фолклорна поанта.Разби ме просто!
за второто - по женски коварничка поанта ,а?
На третото се изкефих,защото все едно че си описала мен.
На четвъртото - абе време е да си взема котка -какво се кумя още?
За петото - "Кама -Сутра ми е настолна книга"
С поздрав за всичките! Прекрасни са!

цитирай
11. panazea - Ле ле , колко е хубаво!
10.09.2010 16:19
:))
цитирай
12. анонимен - kapito - Защо .....
10.09.2010 16:26
Защо ли на закачката ми скромна
размахваш си каиша ? :(
Бъди великодушна, умна и разумна
и ме остави да пиша........... :))))))))))
цитирай
13. kapito - andreshko - kapito - Защо .....
10.09.2010 16:43
Пиши си колкото си искаш
тук ний хартия не хабим
и стига си ми плюл каиша
от тебе той е вдъхниовен :)))))))))))))))))))))))))
цитирай
14. kapito - Благодаря, радвам се, че ти харесаха закачките :)
10.09.2010 16:48
panazea написа:
:))

скоро и твоят ред ще дойде :)
подготви се психически :))))))))))))))))))
цитирай
15. анонимен - Щомто искаш .....
10.09.2010 17:03
Не бива тъй да се заяждаш
и в плюене да ме обвиняваш.
Излез в градинката на слънце
пийни си италиянско винце.

Душата ти ще се отпусне,
може и хорце да друснеш,
С усмивка поздрав ти изпращам
с втората пък си доплащам......... :)))))))))))))

За каиша забрави, нервите си пощади.....
цитирай
16. kapito - Добре де, няма. Щом тъй казваш. . . ...
10.09.2010 17:58
Добре де, няма. Щом тъй казваш...
Сега обаче тук навън вали -
най-много вън в дъжда да се удавя!
Нали не искаш туй от мене ти ?

А за каиша нищо се не знае
(друг ден ще стане дума пак)
Сега отивам малко да си дремна.
(ох, кеф - на новия матрак!) :))))))))))))))))))))))
цитирай
17. pegas08 - Пак моля.
10.09.2010 19:43
Врътни едно стихче за Пегасчо,
на изпроводяк!
цитирай
18. kapito - pegas08 - Пак моля.
10.09.2010 19:46
непременно, ма къде ще ходиш, стой си тука, после ще има и емисии от други естества :)
цитирай
19. анонимен - Моля те, в дъжда не се давичкай, к...
11.09.2010 19:05
Моля те, в дъжда не се давичкай,
краката сухи си пази,
ако се налага добре се ти обличай,
но по-добре си полежи.

Матракът сигурно е твърд и двоен,
такъв наскоро си купих,
удобен е за всичко и съм предоволен,
как по-рано за това не се сетих ...... :)))))))

цитирай
20. kapito - Добре. Ше пея само под дъжда :) и ще ...
12.09.2010 01:16
Добре. Ше пея само под дъжда :)
и ще обуя гумени ботуши!
На новия матрак ще полежа
пък може нещичко да ми се случи ....

кой знае :)))))
цитирай
21. анонимен - Неделя ... ден за почивка и ...нещо друго ...
12.09.2010 15:05
От все сърдце ти пожелавам
матракът ти да "осветиш".
От опит знам, не е приятно
сама на него да лежиш ..... :))))))
цитирай
22. kapito - andreshko
12.09.2010 18:14
Ама не е и неприятно -
не хърка никой във врата ти,
не си избутвана стократно
завита вечно до ушите.

Отспиваш до когато искаш
без някой "як" да ти досажда.
Ами така е. Както виждаш.
Е, някой път се будиш "жадна"...


:))))))))))


цитирай
23. анонимен - Не го прави, поне докато си млада ..............
12.09.2010 20:40
Щом заради кефа си решила си самотна
да ползваш и да спиш сама върху матрака,
тогава всяка сутрин ще сe будиш "жадна"
само с възглавницата между двата крака ....... ;)

:)))))))))))))))
цитирай
24. kapito - Алоооо, аз на възглавницата слагам ...
12.09.2010 22:43
Алоооо, аз на възглавницата слагам си главата! :)
Пък вече все по-рядко се събуждам "жадна" -
Ако пък толкоз много ожаднея - има цака -
и трябва просто да сменя ... матрака :)))))
цитирай
25. анонимен - Ехооооооооооо...............
13.09.2010 08:19
Иванчо закъснял за училище.
Госпожата го пита защо закъснява.
- Татко ме прати да водя козата на пръч - отговаря Иванчо.
- Баща ти не можеше ли да свърши тая работа - пита госпожата.
- А бе госпожо, и той можеше да я свърши, ама козата си иска пръч .... :))))

Само със смяна на инвентара / като в eдин друг популярен виц/ работата не се оправя ... :))))
цитирай
26. kapito - хех
13.09.2010 08:55
ще ме умориш ти от смях :)))))))))
цитирай
27. tryn - Поздрав!
15.09.2010 19:00
Интересно ми беше да прочета и стиховете, и коментарите.
Благодаря! :)
цитирай
28. kapito - Благодаря за поздрава!
15.09.2010 20:19
tryn написа:
Интересно ми беше да прочета и стиховете, и коментарите.
Благодаря! :)

То едното писане ни остана :))))))))))))))))))))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: kapito
Категория: Лични дневници
Прочетен: 843557
Постинги: 181
Коментари: 2461
Гласове: 5817
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930