Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.12.2010 15:31 - Знаете ли, че ...
Автор: kapito Категория: Забавление   
Прочетен: 2585 Коментари: 6 Гласове:
12

Последна промяна: 26.12.2010 15:39

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Знаете ли, че хората, които пият алкохол в умерени количества, не само имат най-добро мислене, но и са най-здрави физически. Установено е, че тези хора имат по-развити вербални навици, памет и скорост на мисленето. Средното количество алкохол е определено по малко странен начин - от 14 до 28 “питиета” на седмица за мъжете и от 7 до 14 за жените.
- значи аз, с моите 2 (в добрия случай) питиета годишно ....

Знаете ли, че Александър Греъм Бел, изобретателят на телефона, никога не е телефонирал на неговата съпруга или майка, защото те и двете били глухи.
- на това му се вика нещастие :)

Знаете ли, че ако в спалнята ви няма телевизор с половинката си ще правите най-малко двойно повече секс?
- да се позамислим, а ? :)

Знаете ли, че Адолф Хитлер искал да стане архитект, но не успял да се класира на входния изпит в училище по архитектура във Виена.
- щеше да обеднее историята обаче, ако го бяха приели, нали ? :)

Знаете ли, че най-голямото автомобилно задръстване на всички времена станало през април 1990 година на границата между бившите Източна и Западна Германия. В колоната чакали 1 500 000 автомобила.
- обаче не пишат в коя посока (или може би и в двете) :))))))

Знаете ли, че широко известно е мнението, че хората смъквали кръвно докато милвали своите пухкави котараци. Когато отдаваме поредната порция ласки на своята любима котка в организма ни се стимулира производството на ендорфин (хормонът на щастието), а той е известен с това, че смъква кръвното налягане .
- налага се изводът, че хоата с ниско кръвно никога не трябва да галят котките си! :)

Знаете ли, че мъркането е причина за деветте живота на котките. Удивителното явление осигурявало спокоен живот на писаните до дълбоки старини. Обикновената домашна котка мъркала с честота между 22 и 24 херца. Специалистите установили, че тези вибрации спомагат за бързото възстановяване на котешките клетки.
- и защо тогава упрекват хъркащите? Те просто си удължават живота! :)

Знаете ли, че 54-годишният Си Шун (Xi Shun) от китайската провинция Вътрешна Монголия (Nei Mongol) е вписан в Книгата на “Гинес”, като най-високия жив човек в света. Шун е висок 236,1 см.
- уууу, да пази Господ! Докато му се покатериш ... зор! :)

Знаете ли, че истинската си поява съвременният сутиен дължи на нюйоркчанката Мери Фелпс Джейкъб, известна по-късно като Карес Кросби. По онова време - 1914 г., модерните дами носят твърди корсети с банели, които са толкова твърди, че жените едва се движат. Преди да отиде една вечер на бал, Мери Джейкъб измайсторява заедно с прислужницата си, сутиен от няколко носни кърпи, розови панделки и конци и тръгва на танците с него.
- да бе да - все тая - стягат и обиват неприятно :)

Знаете ли, че една от основните функции на веждите е да спират потта и стичащите се дъждовни капки по челото към очите. Заедно с изпъкналия кокал на челото веждите могат да предпазят очите ни от ултравиолетовите лъчи. Веждите също така ни помагат в невербалната комуникация, като чрез тях изразяваме много емоции, например изненада, съмнение или интерес към представител на срещуположния пол.
- призив : Усмирете веждите си! :)

Знаете ли, че играта "66" в България тази игра е известна и под името "Сантасе" и е най-старата измежду игрите с карти. Възникнала е в Германия в средата на XVII в. Друго характерно за нея е, че тя е и единствената игра, при която могат да се разглеждат изиграните вече в предишните взятки карти, за разлика от другите игри, при които това е забранено и непочтено.
- я да ми дойде някой насреща на тая игра ! Не ви стиска, нали? Че и на табла ... даже и Чудовища смилам! :))))))))))))))))))))))))



Тагове:   табла,   знаете,   Чу,


Гласувай:
12



Следващ постинг
Предишен постинг

1. yotovava - Не знаех,
26.12.2010 15:49
но сега знам.
Туй обаче няма да ме накара да пия. Въздържател съм до мозъка на костите, а по-умна не ми трябва да ставам :)))))))))))))))))))))))))))))
А котките - знаеш ли, че те мъркат не само от удоволствие, но и при болка, така успяват да я преодолеят.
Прегръдки, Кап.
Валя
цитирай
2. kapito - но сега знам. Туй обаче няма да ме ...
26.12.2010 16:00
yotovava написа:
но сега знам.
Туй обаче няма да ме накара да пия. Въздържател съм до мозъка на костите, а по-умна не ми трябва да ставам :)))))))))))))))))))))))))))))
А котките - знаеш ли, че те мъркат не само от удоволствие, но и при болка, така успяват да я преодолеят.
Прегръдки, Кап.
Валя

Абе трябва да се учим докато сме живи ! Амаха ...
:)
И от мен прегръдки :)
цитирай
3. deleted-4udovi6teto - Сантасето не го признавам!
26.12.2010 16:05
Аз играя само на 69! :-))))))
Чу
цитирай
4. kapito - Аз играя само на 69! :-)))))) Ч...
26.12.2010 16:11
4udovi6teto написа:
Аз играя само на 69! :-))))))
Чу

Добре де, ш'та пречукам на табла, немай грижи :)
На 69 не съм много добра :)))))))
Аз :)
цитирай
5. deleted-4udovi6teto - Аз играя само на 69! :-)))))) Ч...
26.12.2010 16:14
kapito написа:
4udovi6teto написа:
Аз играя само на 69! :-))))))
Чу

Добре де, ш'та пречукам на табла, немай грижи :)
На 69 не съм много добра :)))))))
Аз :)

На табла, ако ще очите ми да зачулят и ръцете ми да вържат отзад, пак ще те дръндя! :-)))))
Чу
цитирай
6. kapito - Аз играя само на 69! :-)))))) Ч...
26.12.2010 16:19
4udovi6teto написа:
kapito написа:
4udovi6teto написа:
Аз играя само на 69! :-))))))
Чу

Добре де, ш'та пречукам на табла, немай грижи :)
На 69 не съм много добра :)))))))
Аз :)

На табла, ако ще очите ми да зачулят и ръцете ми да вържат отзад, пак ще те дръндя! :-)))))
Чу

Нема лошо да си помечтава от време на време човек, Чу :)))))))))))))))
Аз :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: kapito
Категория: Лични дневници
Прочетен: 843676
Постинги: 181
Коментари: 2461
Гласове: 5817
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930