Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.11.2010 16:43 - Римска разходка - 3 - Фонтанът Треви - Fontana di Trevi
Автор: kapito Категория: Забавление   
Прочетен: 12620 Коментари: 43 Гласове:
24


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Отново сме на разходка из Рим! Днес се запътваме към фонтана Треви ! Да хвърлим някоя монета и да се върнем пак :)
Минавам пак през онова Министерство на морската отбрана и решавам да го обиколя и да ви снимам лицевата част (стига сме го гледали изотзад:)) )Ето :
image

Преминавам отново през Народния площад и започва дългото вървене по Via del Corso :
image

Прави ми впечатление магазин за ризи, в който има и ризки за кукли :))))))))))))
image

Стигам до Базилика Сан Карло - внушиииииииииителна!

image

Отворена е и надничам вътре с един кош очаквания, които определено се оправдават. Вижте купола! :
image

И от входа се открива гледка на гледките! :

image

И не мога да спра да снимам! Вижте как само е изобразен Христос (разглеждайте в действителен размер:) :
image

Ако си мислите, че съм само аз - не е вярно! Там сме няколко, дето снимаме и току се споглеждаме как да не си пречим един на друг :)))))))
image

Зашеметяващо е!
image

И няма край, и няма край ...
image

И централния купол снимах, ама нищо не излезе. Много високо се оказа за моята телефонна фотокамера :))))))))
Пътьом ви снимам и магазинчето на Сваровски, не ме питайте какво подскачат онези деца там - не знам :)
image

Леко кривнах да ви снимам и парламента, в който се посбиват даже от време на време :)))
image

И почти веднага се оказвам пред Галерия "Алберто Сорди" . Влязох после - оказа се нещо като закрит пазар, където се продават всевъзможни стоки.
image

На пиаца Колона са още сградата на един от големите вестници Ил Темпо (Времето)
image

и една много симпатична църквичка "Света Бартолета". Много ми хареса как се е сгушила измежду строгите сгради, една такава малка, бяла ... :
image

Ето пак галерията оттук :
image

И огромната колона в центъра на площада. Оказа се, че из Рим има доста от тези колони, които са внесени от Египет.
image

Много си харесах фонтана пред колоната. Симпатичен ми стана някак си :)
image

В една уличка случайно забелязвам сградата на Общинска полиция Рим, сгушена измежду разни примамливи малки ресторантчета-пицарийки :)))
image

Последен преход към заветната цел :)
image

И .... фонтанът!
image

Направих ви клипче, защото не може да се обхване с няколко снимки, обаче непрестанно ми се пречкаха разни хора, та докато ги избягвах, се въртях насам-натам, че да се покаже почти всичко. Надявам се да се почувствате така, сякаш точно вие там сте били!
Точно срещу фонтана се намира и Българската църква, т.е. църквата, която Папата е предоставил за богослужения на български език, но за нея ще ви разкажа в нарочен постинг. Само да отбележа, че имаме за богослужения на родния ни език едно от най-красивите места в Рим!
Връщам се , минавайки през едно ресторантче, от което ухаеше ...ммммм...
image

На връщане влязох в галерия Сорди , пийнах  кафенце Hag :) Не можах да откажа на настойчивите молби на двамата презентатори :
image

В чашата има кафе, обаче аз съм мъничка, а и без токчета, не можах да се надигна достатъчно, че да снимам и кафенцето. Да пийнем по кафенце заедно, нищо, че е без кофеин :))))))))))))))
image

Пред Базилика "Сан Джакомо", която също е на главната, и в която успях да снимам добре само купола (харесах  страшно много !), защото всичко останало беше затъмнено до неузнаваемост за моя телефон,
image

кротко си свиреха улична музикантска група :)
image

Веселба! Вижте долу и клипа :)
Връщайки се през Piazza del popolo попаднах на един мъж в синьо (вероятно заклет левскар) :))))))))))
image
(разглеждайте в действителен размер)
който ме проследи с очи, докато го снимах, после намигна и продължи да си гледа съсредоточено напред :)))))
На две крачки след него, гледам един инсталира някаква тонколона. Щом се надигна, познайте кого видях? :)
image

И останах да го погледам, беше страхотен!
Погледайте го и вие долу на клиповете!
Довиждане и до следващи срещи!

















Гласувай:
24



1. yotovava - Продължавай
01.11.2010 16:54
да се разхождаш :)))))
Прегръдки и честит празник!
Валя
цитирай
2. erato7 - Харесвам твоите разходки, Капи! ...
01.11.2010 16:55
Харесвам твоите разходки, Капи! Благодаря ти!:)))
цитирай
3. kapito - yotovava - Продължавай
01.11.2010 16:58
yotovava написа:
да се разхождаш :)))))
Прегръдки и честит празник!
Валя

Щом се откача и не вали - на момента хуквам! :)
Мерси, че намина! Честит и на теб, будителка такава! :)))))))
цитирай
4. kapito - Харесвам твоите разходки, Капи! ...
01.11.2010 17:01
erato7 написа:
Харесвам твоите разходки, Капи! Благодаря ти!:)))

Радвам се, че предизвиквам приятни емоции, нали за това сме тук - да се радваме един друг!
Пак ела някой път! :)
цитирай
5. malchaniaotnadejda7 - Благодаря за разходката, Капи!
01.11.2010 17:58
Чудесни снимчици! Поздрави Рим от мен! :)))
цитирай
6. kapito - Чудесни снимчици! Поздрави Рим от ...
01.11.2010 18:38
malchaniaotnadejda7 написа:
Чудесни снимчици! Поздрави Рим от мен! :)))

Непременно!
:)
Мерси, че намина!
цитирай
7. lokos - Изпуснал съм всичките разходки...
01.11.2010 18:45
Изпуснал съм всичките разходки!
Отивам назад да наваксам :))))))))
Тази ми хареса, надявам се и другите! :))))))
Поздрав!
цитирай
8. andrinamark - Поразходих се с теб из Рим! Благо...
01.11.2010 19:23
Поразходих се с теб из Рим! Благодарско ти! :)))
Сега да ми монтират онази приставка за видеоклиповете, че да мога и на тях да се насладя!
А като си представя какво ще е за Коледа!!!
Но ти ще снимш (знам си аз)! :)
Прегръдки на Рим от София!*
цитирай
9. kapito - Изпуснал съм всичките разходки...
01.11.2010 19:37
lokos написа:
Изпуснал съм всичките разходки!
Отивам назад да наваксам :))))))))
Тази ми хареса, надявам се и другите! :))))))
Поздрав!

Толкоз то от тебе!
Да липсваш точно на разходките! :)
Пак ела, Коце!
цитирай
10. kapito - Поразходих се с теб из Рим! Благо...
01.11.2010 19:40
andrinamark написа:
Поразходих се с теб из Рим! Благодарско ти! :)))
Сега да ми монтират онази приставка за видеоклиповете, че да мога и на тях да се насладя!
А като си представя какво ще е за Коледа!!!
Но ти ще снимш (знам си аз)! :)
Прегръдки на Рим от София!*

Ех, да ти имам аз прословутата приставка! :))))
За Коледа още не е асно дали ще сме тук.. Може да отпрашим някъде на топло , не се знае :))))))))
Но всякак ще снимам! :)
Мерси, че поседя при мен, пак ела да прегледаш клиповете!
:))))))))))))))))))
Гуш!
цитирай
11. andrinamark - Обезателно! Ама няма време за ...
01.11.2010 20:06
Обезателно!
Ама няма време за тази приставка. Когато аз съм в София, зетят - в командировка, когато той в София - аз в командировка. Късмет... :)))
цитирай
12. kapito - Обезателно! Ама няма време за ...
01.11.2010 20:13
andrinamark написа:
Обезателно!
Ама няма време за тази приставка. Когато аз съм в София, зетят - в командировка, когато той в София - аз в командировка. Късмет... :)))

Това с оправданията е ясно :)
Като не искаш да направиш нещо, намираш си оправдание хихихик
:))))))
цитирай
13. kapito - silencemurmur - Брей!
01.11.2010 23:50
silencemurmur написа:
Възкръснал е и в Рим!!!

поздарв от извън Рим

;))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Поздравв и за теб!
цитирай
14. osi4kata - ех, ама много те бива :)))
02.11.2010 03:59
вдъхновяваш ме и аз да пощракам насам-натам :))
цитирай
15. slavimirgenchev1953 - Голямо удоволствие
02.11.2010 06:02
изпитвам от твоите пътни бележки с картинки и клипчета ;))))
цитирай
16. kapito - osi4kata - ех, ама много те бива :)))
02.11.2010 09:22
osi4kata написа:
вдъхновяваш ме и аз да пощракам насам-натам :))

Да бе да! :))))
Ами айде де, давай да щракаме! :))))
Да видим и ние малко Новите Зенланци какви ги вършат :)
Аз лично бих предпочела твоя поглед :))))))))))
Пак ела утре!
цитирай
17. kapito - slavimirgenchev1953 - Голямо удоволствие
02.11.2010 09:23
slavimirgenchev1953 написа:
изпитвам от твоите пътни бележки с картинки и клипчета ;))))

Радвам се много! Поласкана съм даже! :))))))
Пак заповядай някой ден!
цитирай
18. анонимен - Малиии, колко си проста значиии...
02.11.2010 10:38
Малиии, колко си проста значииииии. На български се казва антикварни мебели, не антични. Антични може да са бъчвата на Диоген или нощното гърне на Пенелопа, ама такива находки още не са намерени, за да се реставрират. Казват ти аз, че само с копане в лехата не става, трябва и акъл. Макар определено да виждам напредък в тебе - най-после си влязла в една църква, то щото ти е била на пътя, де, не защото си я търсила, но и това е мааалка крачка напред в развитието ти все пак. С тия темпове след 3-4 месеца може да стигнеш и до Сан Пиетро. Като затръгваш натам, обяви го предварително, да ти кажа къде да отидеш точно и какво да видиш, че да не се излагаш, квичейки от възторг пред някакъв си Исус в някаква си треторазрядна църква. Ще ти кажа, понеже днес съм много добър, и как може да надникнеш в градините на Ватикана/нещо по специалността ти/, а ако ме помолиш, може да те светна и за още едни световноизвестни градини, ако те интересува де. Качествата на стихчето по-добре да не коментирам, че ще ти стане много за днес.
цитирай
19. kapito - към анонимен
02.11.2010 11:07
Няма никакъв смисъл да те коментирам, ти си се коментирал сам.
цитирай
20. hristo27 - "...Фландрия-Антик продава старинни, антични и антикварни мебели внос от Холандия..."
02.11.2010 11:11
анонимен написа:
Малиии, колко си проста значииииии. На български се казва антикварни мебели, не антични. Антични може да са бъчвата на Диоген или нощното гърне на Пенелопа, ама такива находки още не са намерени, за да се реставрират. Казват ти аз, че само с копане в лехата не става, трябва и акъл. Макар определено да виждам напредък в тебе - най-после си влязла в една църква, то щото ти е била на пътя, де, не защото си я търсила, но и това е мааалка крачка напред в развитието ти все пак. С тия темпове след 3-4 месеца може да стигнеш и до Сан Пиетро. Като затръгваш натам, обяви го предварително, да ти кажа къде да отидеш точно и какво да видиш, че да не се излагаш, квичейки от възторг пред някакъв си Исус в някаква си треторазрядна църква. Ще ти кажа, понеже днес съм много добър, и как може да надникнеш в градините на Ватикана/нещо по специалността ти/, а ако ме помолиш, може да те светна и за още едни световноизвестни градини, ако те интересува де. Качествата на стихчето по-добре да не коментирам, че ще ти стане много за днес.



От горната реклама става ли ясно кой е простия и кой сложния?!?

Анонимний, ти от къде ще покажеш снимки?
цитирай
21. kapito - hristo27 - "...Фландрия-Антик продава старинни, антични и антикварни мебели внос от Холандия..."
02.11.2010 11:51
hristo27 написа:

От горната реклама става ли ясно кой е простия и кой сложния?!?

Анонимний, ти от къде ще покажеш снимки?

Излишно е, Христо, и аз се помъчих, но не би!
:)
Благодаря, че намина!
цитирай
22. kasnaprolet9999 - Благодаря за разходката, чудесни ...
02.11.2010 14:26
Благодаря за разходката, чудесни снимки си направила, а клипчетата са страхотни.
цитирай
23. kapito - Благодаря за разходката, чудесни ...
02.11.2010 15:56
kasnaprolet9999 написа:
Благодаря за разходката, чудесни снимки си направила, а клипчетата са страхотни.

Радвам се!
Ааз благодаря, че надникна!
цитирай
24. анонимен - hristo27
02.11.2010 16:08
"...Фландрия-Антик продава старинни, антични и антикварни мебели внос от Холандия..."
Може ли линк към страницата на този антиквар-античар?
цитирай
25. анонимен - Няма никакъв смисъл да те комент...
02.11.2010 16:13
kapito написа:
Няма никакъв смисъл да те коментирам, ти си се коментирал сам.



За смисъл не знам, но със сигурност знам, че няма КАКВО да коментираш. Градивна критика, нали така? Или 2+2 откакто си в Рим вече не е 4? :))))
цитирай
26. kapito - Няма никакъв смисъл да те комент...
02.11.2010 16:43
анонимен написа:
kapito написа:
Няма никакъв смисъл да те коментирам, ти си се коментирал сам.



За смисъл не знам, но със сигурност знам, че няма КАКВО да коментираш. Градивна критика, нали така? Или 2+2 откакто си в Рим вече не е 4? :))))

Тук вече съм съгласна. Наистина няма НИЩО за коментиране. И какво е общото на критиката с аритметиката не разбрах, но ти си специалиста - ти ще кажеш. Аз общо не виждам.
цитирай
27. kapito - ". . . Фландрия-Антик продава ...
02.11.2010 16:44
анонимен написа:
"...Фландрия-Антик продава старинни, антични и антикварни мебели внос от Холандия..."
Може ли линк към страницата на този антиквар-античар?

Дааа, иди и там да се изложиш :)))))))))))))))
цитирай
28. mmagy - Вечният град, красиво! Благо...
02.11.2010 16:54
Вечният град,красиво!
Благодаря за удоволствието !:)
цитирай
29. kapito - Вечният град, красиво! Благо...
02.11.2010 16:59
mmagy написа:
Вечният град,красиво!
Благодаря за удоволствието !:)

Моля, пак ела някой ден!
Аз благодаря, че прочете и разгледа! :)
цитирай
30. анонимен - Лошо, лошоооо - деградираш. Това са ...
02.11.2010 17:08
Лошо,лошоооо - деградираш. Това са 2 прости изречения, не би трябвало да те затруднят изобщо. Въобще не е по-страшно от - "Сложно е. И дълго, много дълго. Така е по-неясно и по-нищо. Достъпно за фантазии напълно.", което ми радва деня и го изпълва с дълбок смисъл. :))))))
Чак сега го открих, наистина, вярно ли ти си го измислила? Сама? Я си признай на колко оки го "сътвори". То само това като прочете човек, не е необходимо да отваря който и да е твой постинг, освен ако не е мазохист или студент по психиатрия с курсова работа върху графоманията.
Че и не помниш какво си писала вчера. Вземай мерки, Червена шапчице, фармацията е доста напреднала.
цитирай
31. анонимен - Така ме опияни "сложното, ...
02.11.2010 17:37
Така ме опияни "сложното, дългото и неясното", че забравих да пиша по въпроса с АНТИЧНИТЕ мебели ;)
За гореизказалите се невежества пУетесата и христо ще се наложи да цитирам официален източник, който точно определя границите на античната епоха.

Анти́чност (от латински "antiquitas" — древност) — съвкупност от исторически форми на общественото съзнание, религия, митология, философия, наука, изкуство и др., в страните от Азия, Древна Гърция и Древния Рим в периода от 1000 г. пр.н.е до 500 г. от н.е.

Нали е ясно, че мебели от това време няма как да са запазени? Някой като вас може да пише в нета, че предлага и мебели от Атлантида, но нали затова имате глави на раменете си, ползвайте ги не само за шапки. Но явно някои са по-силни с мотиката в лехата....
цитирай
32. kapito - Пак се изцепи много здраво :)))))))))))))))) Тълкувателю с глава на раменете, за да има къде да си слагаш шапката!
02.11.2010 17:59
Значение на думата античен

антична, антично, мн. антични, прил.
1. Който се отнася до времето на Стара Гърция и Рим.
2. Древен, класически.
http://talkoven.onlinerechnik.com/duma/%D0%B0%D0%BD%D1%82%D0%B8%D1%87%D0%B5%D0%BD
Значение на думата антиквариат

мн. антиквариати, (два) антиквариата, м.
1. Антикварна книжарница.
2. Само ед. Търговия с антики.
http://talkoven.onlinerechnik.com/duma/%D0%B0%D0%BD%D1%82%D0%B8%D0%BA%D0%B2%D0%B0%D1%80%D0%B8%D0%B0%D1%82
цитирай
33. kapito - Лошо, лошоооо - деградираш. Това са ...
02.11.2010 18:02
анонимен написа:
Лошо,лошоооо - деградираш. Това са 2 прости изречения, не би трябвало да те затруднят изобщо. Въобще не е по-страшно от - "Сложно е. И дълго, много дълго. Така е по-неясно и по-нищо. Достъпно за фантазии напълно.", което ми радва деня и го изпълва с дълбок смисъл. :))))))
Чак сега го открих, наистина, вярно ли ти си го измислила? Сама? Я си признай на колко оки го "сътвори". То само това като прочете човек, не е необходимо да отваря който и да е твой постинг, освен ако не е мазохист или студент по психиатрия с курсова работа върху графоманията.
Че и не помниш какво си писала вчера. Вземай мерки, Червена шапчице, фармацията е доста напреднала.

Да разбирам ли тогава че ти си именно "мазохист или студент по психиатрия с курсова работа върху графоманията" ?
Толкова си убедителен!
цитирай
34. анонимен - И как точно ме опроверга? - "...
02.11.2010 18:14
И как точно ме опроверга? - "Който се отнася до времето на Стара Гърция и Рим". Е, нали и аз това казвам. Мебели от времето дори на древен Рим няма запазени.
Що се отнася до търговията с антики, тук се имат предвид всякакви старини от античното време, сред които няма мебели по обективни обстоятелства. Не ми се заяждаше на дребно да ти направя забележка, чи и коня, и скрина, които си снимала, съвсем не са от времето на Софокъл или Август, за да ги наричаш антични. Антикварни - да, старини са, но от доста по-късна епоха.
Не мога да се въздържа да не спомена, че явно в трите висши / едно от които в Германия...Я! ЯЯЯЯ!/нито веднъж не си се докоснала до бегло споменаване на историята на кое да е изкуство. Иначе щеше да знаеш елементарни неща.
цитирай
35. анонимен - Лошо, лошоооо - деградираш. Това са ...
02.11.2010 18:17
kapito написа:
анонимен написа:
Лошо,лошоооо - деградираш. Това са 2 прости изречения, не би трябвало да те затруднят изобщо. Въобще не е по-страшно от - "Сложно е. И дълго, много дълго. Така е по-неясно и по-нищо. Достъпно за фантазии напълно.", което ми радва деня и го изпълва с дълбок смисъл. :))))))
Чак сега го открих, наистина, вярно ли ти си го измислила? Сама? Я си признай на колко оки го "сътвори". То само това като прочете човек, не е необходимо да отваря който и да е твой постинг, освен ако не е мазохист или студент по психиатрия с курсова работа върху графоманията.
Че и не помниш какво си писала вчера. Вземай мерки, Червена шапчице, фармацията е доста напреднала.

Да разбирам ли тогава че ти си именно "мазохист или студент по психиатрия с курсова работа върху графоманията" ?
Толкова си убедителен!


не, не го разбирай така. насилих се да чета постните ти преживявания в църквата1 сега трябва 3 дни да си отръсквам ушите от глупостите ти и вярвай ми, никога няма да повторя с поетичните ти ескизи.
цитирай
36. kapito - Да разбирам ли тогава че ти си и...
02.11.2010 19:08
анонимен написа:
kapito написа:

Да разбирам ли тогава че ти си именно "мазохист или студент по психиатрия с курсова работа върху графоманията" ?
Толкова си убедителен!


не, не го разбирай така. насилих се да чета постните ти преживявания в църквата1 сега трябва 3 дни да си отръсквам ушите от глупостите ти и вярвай ми, никога няма да повторя с поетичните ти ескизи.

Тогава да разбирам ли, че повече няма да четеш нищо мое ?
И в двата случая, уверявям те, ще съм повече от доволна :)))))))))))))))))))
(да се разбира: нямам нужда от подобна аудитория, бел.а.)
цитирай
37. hristo27 - ". . . Фландрия-Антик продава ...
02.11.2010 20:57
анонимен написа:
"...Фландрия-Антик продава старинни, антични и антикварни мебели внос от Холандия..."
Може ли линк към страницата на този антиквар-античар?



1. DOMA.BG

ФЛАНДРИЯ-АНТИК ЕООД предлага на своите клиенти старинни , антични и антикварни мебели внос от Холандия , Белгия и Германия . ОСИГУРЕН ТРАНСПОРТ! Възможност за договаряне на цени на едро за редовни клиенти на фирмата .
====================================================
2. napazar.eu

ФЛАНДРИЯ-АНТИК ЕООД предлага старинни, антични и антикварни мебели внос от Холандия, Белгия и Германия. Баварски маси, люлеещи столове, старинни шкафове и витрини, изящни маркови изделия от порцелан, старинни картини, лампи ''ТИФАНИ'', оригинални немски порцеланови кукли. НИСКИ ЦЕНИ!!! Осигурен транспорт за района на София. Магазин в София-/метростанция ''ВАРДАР''/ и Пловдив- ул. Гладстон 68. Възможности за лизинг. Консултации със специалист - реставратор.


И повече не питай, излагаш се, когато си неподготвен по дадена тема!
цитирай
38. анонимен - Драга Разбираща, Наистина не ра...
03.11.2010 12:36
Драга Разбираща,
Наистина не разбирам защо се дразниш от присъствието ми. Я виж колко скучен беше блога ти, преди случайно да попадна на теб. Само глупости – намини пак, благодаря, гуш, цунк и още милион подобни лиготии. А, забравих – и Поезия с главна буква. В този смисъл абсолютно ти вярвам, че нямаш нужда от точно такава аудитория като мен . Обаче когато си си правила блог, вероятно си знаела, че умишлено се излагаш на показ/тук деликатно няма да коментирам какво точно излагаш на показ, за да не ме обвиниш, че все се заяждам с теб и те обиждам/. БИ ТРЯБВАЛО да си знаела също, че освен лицемерните похвали за “личността и творчеството” ти най-приблизително казано, биха могли да се появят и критики. Допускам, че не си в тинейджърска възраст, за да не си разбрала, че в живота медът винаги е омесен с катран. Ерго - никой насила не те е карал да поддържаш блог – щом е така, тогава ще си теглиш последствията. Живеем в свободна държава , всеки има правото да си прави каквото си иска. Тъй като това се отнася не само за теб, но и за мен – не съм сигурен дали имаш право да ми казваш какво да правя. Абсолютно съм сигурен обаче, че ще постъпя така, както аз реша.
цитирай
39. анонимен - Да разбирам ли тогава че ти си и...
03.11.2010 12:42
kapito написа:
анонимен написа:
kapito написа:

Да разбирам ли тогава че ти си именно "мазохист или студент по психиатрия с курсова работа върху графоманията" ?
Толкова си убедителен!



Абе Христо, ти наистина ли си толкова тъп, или четеш само себе си, а другите никога??? Я се върни по-нагоре и прочети внимателно постовете от 32 до 35. Даже Разбирачката разбра, само ти не.
не, не го разбирай така. насилих се да чета постните ти преживявания в църквата1 сега трябва 3 дни да си отръсквам ушите от глупостите ти и вярвай ми, никога няма да повторя с поетичните ти ескизи.

Тогава да разбирам ли, че повече няма да четеш нищо мое ?
И в двата случая, уверявям те, ще съм повече от доволна :)))))))))))))))))))
(да се разбира: нямам нужда от подобна аудитория, бел.а.)

цитирай
40. анонимен - Бъгна се системата и омеша отгов...
03.11.2010 12:44
Бъгна се системата и омеша отговорите, всъщност беше за Христо. Пост 40 да се чете така:

Абе Христо, ти наистина ли си толкова тъп, или четеш само себе си, а другите никога??? Я се върни по-нагоре и прочети внимателно постовете от 32 до 35. Даже Разбирачката разбра, само ти не.
цитирай
41. kapito - О, много се извинявам, ако е проз...
03.11.2010 12:48
О, много се извинявам, ако е прозвучало в този смисъл. Бях повече от сигурна, че след изказването Ви , а именно: "То само това като прочете човек, не е необходимо да отваря който и да е твой постинг, освен ако не е мазохист или студент по психиатрия с курсова работа върху графоманията." , имате предвид или да не се принизявате до гореописаната от Вас категория посетители на блога ми или, отричайки да се присъедините към нея, просто няма да идвате повече тук.
Извинявам се, ако съм Ви разбрала погрешно.
А що се отнася до катрана, абсолютно съм съгласна.
цитирай
42. kapito - Колкото до разликата между античен ...
03.11.2010 12:51
Колкото до разликата между античен и антикварен, бих казала, че се състои в следното:
Антични са стоките, с които търгува антикварят. Антиквариат е само и единствено търговско понятие.
цитирай
43. voinyt - SAMOTNIQT_VOIN
05.11.2010 22:13
Пък ако рабираше е малко от математика, щеше да знаеш, че 2 и 2 изобщо не е задължително да е 4...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: kapito
Категория: Лични дневници
Прочетен: 843218
Постинги: 181
Коментари: 2461
Гласове: 5817
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930