Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.09.2010 20:54 - Цветна самота (преработено)
Автор: kapito Категория: Поезия   
Прочетен: 4793 Коментари: 17 Гласове:
33


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

 

 

 

Цветна самота


Отхвърлена съм. Черна и сама.
Приседнала, стоя на кръстопът
и заедно със моята Луна
 
аз чакам светлината на деня.

Разрошена съм. Сива и сама. 
Пречупена като стъбло на цвете,
отблъсната от всичко на света,
аз нямам вече за кого да светя.


Умислена съм. Жълта и сама.
Наоколо не чувам даже звуци.
Стоя изправена на моята скала
и чакам нещичко да ми се случи...

Несмела съм. Зелена и сама.
Запътвам се нанякъде... В съня
се втурвам бясно. След това

се удрям във преграда. От трева.

Неясна съм. Кафява и сама.
Ръждиви мислите се размотават
и запиляват се във вечността.
Несбъднати, мечтите подивяват.


Разплакана съм. Синя и сама.
Водата ме понася с пълна сила. 
Възсядам аз поредната вълна 
ръцете си в юмруци здрави свила.

Разбита съм. Червена и сама.
Кървя, кървя ... Като ранена птица.
Дали ще се изправя след това?
Надежда ли? Поне една искрица...?


Разстреляна съм. Бяла и сама
Изпуснала съм хиляди пътеки.

Звездата ми е скрита зад стена,
издигната от сълзи и куплети ...



Тагове:   самота,


Гласувай:
33



1. hristo27 - Не знаех, че от цветовете на дъгата ...
19.09.2010 21:23
Не знаех, че от цветовете на дъгата може да излезе такова хубаво стихотворение.
Поздрави!
цитирай
2. kapito - hristo27 - Не знаех, че от цветовете на дъгата ...
19.09.2010 21:28
hristo27 написа:
Не знаех, че от цветовете на дъгата може да излезе такова хубаво стихотворение.
Поздрави!

Благодаря ти :)
То е старо, беше с по-малко цветове, но аз от време на време добавям по някой цвят ... :)
цитирай
3. rotazia - Ей, я се стегни!
20.09.2010 08:23
Виж аз ....какви съм ги вършила, като тебе....


Налага и се друга да е....Трябва!
Налага се сама да се отлага
от плановете предни на живота...
Защото друг ако го стори, е жестоко.
Налага и се тя да опознае
най-ниското, тревата и росата,
да се загуби в истинско познание
за мъдростта на тишината...
На двора вятъра бушува,
и кърши клони и криле на птици,
а тя е в ъгъла на тихото....кротува,
досущ самотна като жиците,
останали със спомена за
прелетност.
цитирай
4. kapito - А!
20.09.2010 08:51
rotazia написа:
Виж аз ....какви съм ги вършила, като тебе....


Налага и се друга да е....Трябва!
Налага се сама да се отлага
от плановете предни на живота...
Защото друг ако го стори, е жестоко.
Налага и се тя да опознае
най-ниското, тревата и росата,
да се загуби в истинско познание
за мъдростта на тишината...
На двора вятъра бушува,
и кърши клони и криле на птици,
а тя е в ъгъла на тихото....кротува,
досущ самотна като жиците,
останали със спомена за
прелетност.


В тебе поне някакъв вятър бушува , ако и да кърши клони и криле на птици!
Харесах !
цитирай
5. yotovava - Поетично
20.09.2010 09:26
многоцветие :)
Поздрави
Валя
цитирай
6. kapito - Мерси, Вале!
20.09.2010 09:36
Успешен и приятен ден за теб!
цитирай
7. katty1959 - Аз пък ти предлагам да се оцветиш ето ...
20.09.2010 10:24
Аз пък ти предлагам да се оцветиш ето така - без сиво и черно:

КАТО ДЪГА

Как всеки цвят прекрасно ти отива! -
Във розово си приказна зора,
а в бяло ми напомняш самодива –
ефирна, носталгична и добра...
Във синьо си свенлива теменуга,
разцъфнала под ведри небеса.
В зелено пък си малко земно чудо –
приличаш ми на бухнала лоза!
В кафявото си чучулига тъжна,
потънала във есенна нега,
а в резеда напомняш млада ръж
и росна капка в девствена трева.
И жълтото безкрайно ти отива –
наподобяваш слънчева искра.
В лилаво ми изглеждаш по-ревнива,
в оранжево си залезна заря.
В червеното си лумнал буен огън,
във който искам вечно да горя,
а после, премалял до изнемога,
във тленен въглен да се преродя!

Как всеки цвят безкрайно ти отива –
като на блеснала след дъжд дъга –
и прави те все пО и по-красива,
а мене – по-богат със красота!

Усмивка:))))))))
цитирай
8. katty1959 - А стихотворението ти е прекрасн...
20.09.2010 10:25
А стихотворението ти е прекрасно!!!
цитирай
9. анонимен - И МОЖЕ БИ НАДЕЖДА ..........
20.09.2010 11:17
Очите ми напълнихте със сълзи !
Разтупяхте сърцето ми !
Емоция, като дъга ................ и може би надежда ,за всички ни !!!!!!!!!
цитирай
10. анонимен - "Цветна самота" и " Като дъга"
20.09.2010 13:13
Прекрасни са! И двете творби са невероятни. Много ме развълнуваха. поздравявам авторите!
цитирай
11. kapito - Kate, mnogo e hubawo towa, kyde go kri dosega ? :)
20.09.2010 18:22
katty1959 написа:
Аз пък ти предлагам да се оцветиш ето така - без сиво и черно:

КАТО ДЪГА

Как всеки цвят прекрасно ти отива! -
Във розово си приказна зора,
а в бяло ми напомняш самодива –
ефирна, носталгична и добра...
Във синьо си свенлива теменуга,
разцъфнала под ведри небеса.
В зелено пък си малко земно чудо –
приличаш ми на бухнала лоза!
В кафявото си чучулига тъжна,
потънала във есенна нега,
а в резеда напомняш млада ръж
и росна капка в девствена трева.
И жълтото безкрайно ти отива –
наподобяваш слънчева искра.
В лилаво ми изглеждаш по-ревнива,
в оранжево си залезна заря.
В червеното си лумнал буен огън,
във който искам вечно да горя,
а после, премалял до изнемога,
във тленен въглен да се преродя!

Как всеки цвят безкрайно ти отива –
като на блеснала след дъжд дъга –
и прави те все пО и по-красива,
а мене – по-богат със красота!

Усмивка:))))))))



О, как ми стана красиво едно такова :))))))))
И от мен усмивки :)
цитирай
12. kapito - анонимен - "Цветна самота" и " Като дъга"
20.09.2010 18:23
анонимен написа:
Прекрасни са! И двете творби са невероятни. Много ме развълнуваха. поздравявам авторите!


Благодаря много! (от мое име и от името на Катето) :))))))
цитирай
13. pegas08 - Капи, скри ми капата!
20.09.2010 18:51
От къде го преработи?
Ще мина да проверя, лично!
Тогава, след щателна проверка,
ша та блоготворя!
Не че се съмнявам , де!

За което благодаря!
цитирай
14. mariposatracionera - Разкошна си. Сияйно не -сама, за...
20.09.2010 18:58
Разкошна си.Сияйно не -сама,
защото сме край теб с възторг обляни
след твоя стих ,разпръснал и тъма
и носталгичен плач,есенно-странен.

Благодаря ти!
цитирай
15. kapito - Оп, записах си го :)))))
20.09.2010 19:30
mariposatracionera написа:
Разкошна си.Сияйно не -сама,
защото сме край теб с възторг обляни
след твоя стих ,разпръснал и тъма
и носталгичен плач,есенно-странен.

Благодаря ти!


Не, аз ти благодаря! :)
цитирай
16. tryn - Не може...
20.09.2010 20:51
При толкова много цветни усещания, в теб не може да вмъкне самотата.
Защото най-голямата сила на красотата е да привлича...
Поздравления! :)
цитирай
17. kapito - Аааа, може, може - оптимистка съм ! :)
20.09.2010 20:56
tryn написа:
При толкова много цветни усещания, в теб не може да вмъкне самотата.
Защото най-голямата сила на красотата е да привлича...
Поздравления! :)


Благодаря ти, Ели ! :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: kapito
Категория: Лични дневници
Прочетен: 843558
Постинги: 181
Коментари: 2461
Гласове: 5817
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930