Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.09.2010 00:10 - Визитки в стихове (няколко в едно) - V
Автор: kapito Категория: Поезия   
Прочетен: 8066 Коментари: 8 Гласове:
38

Последна промяна: 10.09.2010 16:32

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
---------------------------------------------
image http://slavimirgenchev1953.blog.bg/

Сезам, отвори се! Не чакай на мен!
Лавираш ми нещо  (не е за пръв ден!)....
А който  го може - нека бъде голям!
Все пак нещо се знае - че малки няма!
Истински, без грим е животът навън -
Много и малко, наяве, насън ...
И през цялото време е пътят по-кратък,
Разбит, без Любов.Тя премина отатък.
Господи, слез!Пребери си вересиите!
Ето, няма Любов. И ще пишеме стихове!
Няма душа(или има?) без да има и тяло.
Черното все ще докарваме в бяло.
Ей, Поете, почакай! Не тръгвай така !
Виж, дай да отворим първо тази врата!
1953-Това пък е номер от твойта кола. :P
---------------------------------------------
image http://lila.blog.bg/

Лакоми бурени пак се промъкваха
И храмът полека обрасна съвсем.
Любов и бръщлян заглушаваха крясъка,
А гарванът есенен грачи смутен.
---------------------------------------------
image http://tota.blog.bg/

Това е лична, истинска позиция.
Обезсмъртени и добри Поетите.
Това е много силна интуиция.
А патриоти?Личности?Къде са те?
---------------------------------------------
image http://mamas.blog.bg/

Момент, запечатан набързо във снимка.
Алчни творците се втурват - рисуват!
Можехме залез да заключим във примка,
А после отново да стягаме струните -
С последна любов дотъкмяваме римите ...
---------------------------------------------
image http://mamkamu.blog.bg/

Много опасна (тежка) болест лекува,
Ама някак си със променлив успех ...
Може само така да ни се струва.
Както виждате-не е малък човек!
А под Витоша София още сънува...

Мощно извикал-"Боли ме ... носа!"
Устремно бори се с бира в ръка! :)
---------------------------------------------
image http://erato7.blog.bg/

Една любов, отдадена изцяло.
Разказана смутено, но на глас.
Анализ точен, верен е направен.
Така е! - казва. (май на нас)
Обичам!Пак.И пак ще те обичам!
7(Седем пъти в ден надниквай!)
---------------------------------------------




Тагове:   mamas,   mamkamu,


Гласувай:
39



1. erato7 - Капито, сърдечно ти благодаря за ...
08.09.2010 07:17
Капито, сърдечно ти благодаря за визитката, която си ми спретнала! Аз бих добавила: "7" е божествено число, а Бог е ЛЮБОВ!:)))
Хубав ден ти желая, с много усмивки!:)))
цитирай
2. kapito - ерато :)))
08.09.2010 08:24
разбира се, че е божествено , но освен божествено е и просто число :)
Не се сърди, това е само една закачка :))))
п.с. права си, може да се разбере другояче, смених го.
цитирай
3. slavimirgenchev1953 - Сега вече не съжалявам,
08.09.2010 10:07
че ми е тъй дълъг - никът, искам да кажа. Забавно изречени истини! )))
цитирай
4. kapito - че ми е тъй дълъг - никът, искам да ...
08.09.2010 23:05
slavimirgenchev1953 написа:
че ми е тъй дълъг - никът, искам да кажа. Забавно изречени истини! )))


Благодаря! (сигурно имаш предвид номера на колата ти ) :))))
цитирай
5. gspod - А мен защо ме няма в изброените? :)
09.09.2010 20:23
А мен защо ме няма в изброените? :)
цитирай
6. kapito - А мен защо ме няма в изброените? :...
09.09.2010 21:22
gspod написа:
А мен защо ме няма в изброените? :)

обяснявам :)
поглеждам си статистиката и се прицелвам в някой ник :)
от сега натаък имаш и ти сериозни шансове :))))))
цитирай
7. mariposatracionera - обичливо и закачливо. Даваш ми к...
15.09.2010 00:38
обичливо и закачливо.Даваш ми карта -навигатор за добрите посоки и спирки в блога.
Благодаря ти!
цитирай
8. kapito - хех,
15.09.2010 00:40
радвам се да помогна с каквото мога, както казва Княгинята :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: kapito
Категория: Лични дневници
Прочетен: 840745
Постинги: 181
Коментари: 2461
Гласове: 5817
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031