Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.08.2010 21:54 - НЕ !
Автор: kapito Категория: Поезия   
Прочетен: 8129 Коментари: 35 Гласове:
41


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Усещам наоколо твоята обич -
навсякъде мирише на любов.
Заспиваме във две отделни стаи
и двамата погълнали отрова.

Аз - с болки във гърба, в очите ...
Ти - с тежка болка във душата.
Затваряме очи. Звездите
погалват болките ни в мрака.

Аз чувам твоя дъх. Ти - моя.
Сълзите сякаш са беззвучни.
И моите, и твоите. Това е.
Как ще заспим? Кога? Трагично.

Загубихме се в този замък.
Знам, че добре се постара.
Ах, чувствал си ме като камък...
Наистина ли е така ?

Знам - няма да признаеш.
Без мен е скучна вечерта.
И празно е. Какво ще кажеш?
Няма да мога да простя...

Прощавах вече ...Колко пъти
се молеше... С очи, с ръце...
А знаеше, че ме измъчваш.
Е, няма да ме имаш ! НЕ !




Гласувай:
41



Следващ постинг
Предишен постинг

1. rustam - Лелееееее
26.08.2010 21:58
"мирише на любов"
Много прочувствена и изстрадана изповед....
Докосна ми душата.

П.П. Сълзите са си беззвучни. Без "сякаш". Ти да си чувала "звучни " сълзи?
цитирай
2. kapito - рустам
26.08.2010 22:02
Наминах в блога ти. Видях какво "докосва" твоята "душа".
Аз съм ги "чувала", да. Е, ако ти не си ги "чувал" , то това си е за твоя сметка. Ако някога се научиш и ти да "чуваш" сълзите, пак се отбий. Ако не ...
цитирай
3. rustam - kapito
26.08.2010 22:09
Виждаш ли, ти също разсъждаваш като твоята приятелка - пчелата.
Въобразяваш си, че това място - този блог е твоя територия.
Уви, не е. Безплатен обяд няма. Това е територия на Инвестор.
И когато си приела Общите условия на сайта - си приела, че ще има и досадни и нагли анонимчни и такива като мен.
Ако не - просто слагаш пълна модерация и това е
цитирай
4. kapito - не :)
26.08.2010 22:12
предпочитам да оставя на всеки собствения избор да се "изложи" :)
цитирай
5. eleonoraknyazheva - Както казваше един познат:
26.08.2010 22:30
"Всеки в интернет може да бъде какъвто си иска задник, стига да не накърнява чувствата на околните". Осата е права, че тук не е форум, а блог. Можеш да четеш или не. Може да коментираш или не. Ако избереш първото - пак можеш да избереш дали да коментираш кавалерски/доброжелателно или не. Изборът е ваш, уважаеми съблогъри. Призовавам всеки пишещ да спазва бон тон. Не е трудно, стига да иска човек. И при мен сте добре дошли, но не забравяйте, че сте на гости, все пак.;)))
цитирай
6. kapito - :)
26.08.2010 22:34
:)
цитирай
7. rustam - eleonoraknyazheva
26.08.2010 22:44
разбира се е права, но да превръщаш прозаичния факт, че не си се отдала на господин Х снощи , да го превръщаш в "поезия" е кич.

Ако все пак eleonoraknyazheva има достатъчно кураж да надсочи приятелските ви отношения, би трябвало поне да те прати да видиш Блого на една наша приятелка, която вече е на по-доброто място....
цитирай
8. kapito - 1. ако виждаш в стиха, че става дума ...
26.08.2010 22:55
1. ако виждаш в стиха, че става дума за неотдаване за една нощ , нямам повече въпроси. ако не-можем да побеседваме.
2. човек може да превръща в поезия каквото си иска, а даже и разни други неща :)
3. ако искаш ги чети, ако искаш - недей :)
4. мисля, че се досещам за тази приятелка, насочи ме доста преди ти да благоволиш да й подскажеш.
5. бъди щастлив дори и такъв, какъвто си :)
цитирай
9. eleonoraknyazheva - @ rustam
26.08.2010 23:05
Май не ме чуваш. 1.Тя никъде не претендира за поетеса. 2.Блогът е нейн, пише за СЕБЕ СИ, не за теб, не за мен, нито за Иванчо или Драганчо. И не бутай костите на Мая, лека й пръст, за такъв изкуствено създаден повод, защото е проява на лош вкус. Приятелските отношения нямат нищо общо. Както виждаш, самото стихо не съм си позволила да коментирам - от уважение към домакинята, защото е изповед, много лична, при това. А ничии сълзи и разочарование не заслужават да бъдат принизени и охулени. За бон тон съм призовавала тук и по друго време, на друго място.
цитирай
10. injir - Наказан си! Да бъдеш с мен. Без мен.
27.08.2010 00:07
Наказан си! Да бъдеш с мен. Без мен.
цитирай
11. kapito - именно :))))
27.08.2010 00:14
именно :))))
цитирай
12. pegas08 - Добър съвет:
27.08.2010 07:33
Където е влязло Ръсти магарето, все така се получава!
Просто го трийте. На магаре, само тояга!
Прекрасен ден ще бъде тогава!
Именно!
цитирай
13. kapito - пегасе :)
27.08.2010 11:47
ма каква тояга е да го изтриеш :) виж той как сам се налага :))))
цитирай
14. pegas08 - Съгласен, мило Капи!
27.08.2010 14:15
Тури му капата,
запуши го с тапата,
сложи му седлото
и му дай зеблото!
Дий, Ръсти!
цитирай
15. rustam - Чудесно!
27.08.2010 14:39
Радвам се, че катърът, дето се прави на Пегас и домакинята си говорят за мен.
Аз ви разбирам. Това е много по-интересно, отколкото да се занимавате с обсъждане на глупостите, които наричате стихотворения. :)

Пеги, ти сащо се криеш с пълна модерация? Защото си раним ли?
цитирай
16. kapito - прав си, отчасти обаче
27.08.2010 16:23
един стих трябва да четеш , да разбереш и да се замислиш защо е написан, какво послание носи... И това е много лично. За всеки може да донесе различна емоция, а за някой - никаква (както е в твоя случай). Използваме случая, за да ти дадем възможност да коментираш и по този начин да си направим някой извод за теб, тъй като от блогването ти най-вероятно не сме успели да си го направим този извод. Това е. Нищо особено :)
Ндявм се не ти е безкрайно неприятно ?
цитирай
17. eleonoraknyazheva - Приятелко,
27.08.2010 16:42
наблюдавайки диалозите, се боя постингът ти да не бъде яхнат от хора, с лични сметки за разчистване. Не се поддавай на провокации.
цитирай
18. kapito - аз ....
27.08.2010 16:48
каквото съм си написала, написала съм го . И щом съм го постнала, значи си го и харесвам :)
Който вижда в него стимул за разчистване .... :)
Ел, не ми се слага модерация, харесва ми да се смея на хорските изблици :)))))))))))))))))))))))))))))))
цитирай
19. rustam - елеонора
27.08.2010 16:50
всъщност е права. Ако обърнеш внимание, ще видиш че единствените коментари, интерпретиращи стихчето ти - това са моите!
В останалата част - ти и някои други се занимавате с моето държане и поведение.
За стиховете си права - истинските те карат да се замислиш. Така е.
За разлика от "стихчетата", където всичко е казано директно.
Мене, а и мнозина мои познати жалките напъни на този дето се нарича Пегас - не ме замислят. Разсмиват ме.
цитирай
20. kapito - рустам
27.08.2010 17:01
ами ти сам даваш повод за занимания с държанието ти, ето например никой не се занимава с моето държание. Защо ли ?
а аз и не претендирам да съм велика поетеса... напиша си нещо, харесвам си го, поствам си го...
Да имаш нещо против това ми държание ?
цитирай
21. rustam - Значи...
27.08.2010 17:10
Аз написах в началото коментар, в който достатъчно възпитано и аргументирано ти казах мнението за твоето творение. Че е слабо.
И дума не съм споменал за държанието ти. Не че не мога. Мога. Но съм възпитан.
Вместо в отговор адекватно да ми посочиш художествените достойнства на стихчето си, ти започна да се занимаваш с мен. И да остроумничите с кукувела Пегас.



Това е.
цитирай
22. eleonoraknyazheva - ....
27.08.2010 17:44
По повод тукашната дискусия пускам едно разкошно стихо на Бойко Боев. То казва всичко.
цитирай
23. hristam - Не дължиш обяснения никому
27.08.2010 18:09
за начина, по който изразяваш някаква своя емоция. Просто имаш желание и го правиш - толкова. Харесали, не харесали - проблема си е техен.
Не спирай да го правиш!
цитирай
24. pegas08 - Ръсти, прекрасно е да
27.08.2010 18:59
общува човек с теб!
цитирай
25. kapito - абе Рустам,
27.08.2010 19:49
препрочетох няколко пъти коментарите си, после целия си блог. Никъде не видях да съм претендирала за особени художествени ценности на нещата ми. Не мога да разбера защо изискаваш от мен да защитавам позиция, която не съм изразила.
Ето, виждаш ли защо се занимавам с теб. От няколко коментара насам се опитвам да ти обясня, че не ти дължа никакво обяснение и че нямам никакви претенции, ти пак - с рогата напред !
Смятам , че ти казах всичко с този коментар. Ще остана безмълвна пред следващия ти коментар(ако последва такъв), дори и да ме обвиниш в убийство :). Нали разбираш ? Нямам повече никакви въпроси към теб, нито забележки, нито похвали. Нищо. Няма те. :)
цитирай
26. kapito - христам :)
27.08.2010 19:54
Голяма поема стана от едно - едничко не!, нали ?
ужас :)
благодаря ти за подкрепата, така и правя, поствам си и не ме интересува на кой му харесва, а на кой не :)
цитирай
27. kapito - Ел,
27.08.2010 19:58
четох го, брей, че пише тоя човек ! Трябва сега да ровя да чета и други негови работки! Отваряш ми работа, сетих се :)
цитирай
28. kapito - пегасе :)
27.08.2010 20:00
:)
цитирай
29. darkenedangel - Оххх, да ... мирише на Любов ...
28.08.2010 10:52
Нещастна, Измъчена ...
НЕСПОДЕЛЕНА ...

извинявай, и на мен днес ми е така ...
стиха е хубав, много ... :)

поздрави от мен!
цитирай
30. rustam - Трябва да свикваш
28.08.2010 11:35
Този "твой" Блог не е "твой".
На Инвестор ООД е. Исках да ти кажа, че щом пускаш нещо в публичен сайт - просто ки приела, че няма да има само хвалещи те. Така че, ако искаш да ме няма - слагаш модерация.
Или си пишеш на компа вкъщи и споделяш в Скайп тревогите с приятелки.
цитирай
31. eleonoraknyazheva - @ rustam
28.08.2010 17:58
Понеже явно няма как да впрегнеш енергията си в нещо позитивно, ние ще го направим. С твое участие kapito ще бъде все сред най-коментирани, което ще направи блога й достояние на повече хора. ;)))
цитирай
32. kapito - Нещастна, Измъчена. . . НЕСПОДЕ...
28.08.2010 22:06
darkenedangel написа:
Нещастна, Измъчена ...
НЕСПОДЕЛЕНА ...

извинявай, и на мен днес ми е така ...
стиха е хубав, много ... :)

поздрави от мен!

Благодаря ! :)
Всеки има такива моменти, сигурна съм.
цитирай
33. kapito - Ел :)
28.08.2010 22:06
е тук вече наистина имаш пълно право :)
цитирай
34. анонимен - Обикновено съм права,
29.08.2010 00:51
макар и седнала.;)))
цитирай
35. анонимен - ако
30.08.2010 01:47
се беше и логнала, съвсем щеше всичко да си е наред :)
шм :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: kapito
Категория: Лични дневници
Прочетен: 842411
Постинги: 181
Коментари: 2461
Гласове: 5817
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031