Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.08.2010 01:57 - Цветна самота (преработено)
Автор: kapito Категория: Поезия   
Прочетен: 6422 Коментари: 27 Гласове:
19


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

 

Цветна самота


Отхвърлена съм. Черна и сама.
Приседнала, стоя на кръстопът
и заедно със моята Луна
 
аз чакам светлината на деня.

Разрошена съм. Сива и сама. 
Пречупена като стъбло на цвете,
отблъсната от всичко на света,
аз нямам вече за кого да светя.


Умислена съм. Жълта и сама.
Наоколо не чувам даже звуци.
Стоя изправена на моята скала
и чакам нещичко да ми се случи...

Несмела съм. Зелена и сама.
Запътвам се нанякъде... В съня
се втурвам бясно. След това

се удрям във преграда. От трева.


Разплакана съм. Синя и сама.
Водата ме понася с пълна сила. 
Възсядам аз поредната вълна 
ръцете си в юмруци здрави свила.

Разбита съм. Червена и сама.
Кървя, кървя ... Като ранена птица.
Дали ще се изправя след това?
Надежда ли? Поне една искрица...?


Разстреляна съм. Бяла и сама
Изпуснала съм хиляди пътеки.

Звездата ми е скрита зад стена,
издигната от сълзи и куплети ...



Тагове:   самота,


Гласувай:
19



Следващ постинг
Предишен постинг

1. osi4kata - чудесно е.
22.08.2010 02:27
:)
цитирай
2. kapito - Добро утро !
22.08.2010 02:53
Благодаря !
п.с. Цветовете ли имаш предвид ? :)
цитирай
3. анонимен - Капи :):):) !
22.08.2010 04:38
Отговарям и за оси4ката? :) - '' И те" :)

И защо синята розичка на зелен фон изведнъж замести розовата,а ,Капито? :) Анонс за какво беше синята пика ? :)) Е, дотук съм с бриджа :), защото отдавна не съм я играла, но пък знам, че пиката е далеееч над- спатията :) Шахът по-ми се отдава :) Минавам в дълбока нелегалност за доизучване :))
....
Звездите ги виждам само в най- най- най- началото, където е краят на света :)...После започват да угасват като всичко във Вселената - има си време живот:)...Ти си на ход в театъра, Капито :)))
....
А между другото...за цветовете в блога и стиха ти ( Харесах!) - за да ти изпъкне бялото ( щото така сивее нещо ) в стихчето, направИ си черен фон на блога, поне докато трае прочитът МУ тези няколко дни -така го вижда шахът :)
( приеми не като съвет, а мнение )

Черпя - неделно :)

http://justbento.com/files/bento/images/chijimi1_500.jpg

Чао, Капи, отивам да си доспя :)
цитирай
4. osi4kata - Благодаря ! п. с. Цветовете ли ...
22.08.2010 07:22
kapito написа:
Благодаря !
п.с. Цветовете ли имаш предвид ? :)


цялото стихо е едно такова тъжно и нежно, и оцветено :)

не е лесно да оцветиш тъгата.

поздрави, че си успяла.
цитирай
5. kapito - към Анчо 3.
22.08.2010 10:56
защото синьото на зелен фон ми прилича на море, оттам ми прилича на вода, после все пак е розичка ...., та така :)
за бридж няма да говорим, к.м.с. съм там, излишно е :)
шах може, там съм по-слабичка, ще се радвам да видя някой по-слаб от мен :) ако пък не .... живи и здрави :)
звездите са навсякъде, трябва просто да се научи човек да ги вижда :) Ела , изгрейййййййййййййййййййййййй ! :)
оф, мислех за черен фон, ама ми се прецаква черното пък в началото... абе загубена работа това стихотворение, озорих се, докато го оцветя :)
пък за черпнята .... хм... ако имаше и кой да го сготви .... неделно :)
Поздрави много ! :) Неделни !
цитирай
6. kapito - Благодаря ! п. с. Цветовете ли ...
22.08.2010 10:58
osi4kata написа:
kapito написа:
Благодаря !
п.с. Цветовете ли имаш предвид ? :)


цялото стихо е едно такова тъжно и нежно, и оцветено :)

не е лесно да оцветиш тъгата.

поздрави, че си успяла.

Много ми е ценен точно твоят коментар. Ти си една от малкото (даже от много малкото), чийто коментари наистина ценя.
Благодаря ! :)
цитирай
7. анонимен - Анка съм, Анка!!! :))
22.08.2010 11:33
Няма и да ти готвя, я! :)) Стига ли ти една зелена фанта за съсредоточаване върху материала?

http://dzver.com/strange/fanta-world.jpg

( без пожълтЕване :)))

цитирай
8. kapito - Оу!
22.08.2010 12:15
гладна съм ! :)
цитирай
9. eleonoraknyazheva - Самотата ти е многоцветна.
22.08.2010 14:54
Звучи като оксиморон. Но явно е възможно.
И ми напомняш за онази приказка, за момичетата, дето ги топили в една река със сменящи се цветове...:) Ама ти си рекордьорка - натопила си се във всичките.:))) Подсещаш ме и за нещо мое по темата, ако го изкопая, ще ти го подаря по случай лирическото ти настроение. Приятно ме изненада с тези рими днес.:)))
цитирай
10. kapito - абе да ти кажа ...
22.08.2010 15:00
аз все се топя точно там , дето не трябва :)
Много се радвам, че съм те накарала да се почувстваш приятно :)))
Рови, рови, дай да видим :)
цитирай
11. eleonoraknyazheva - А бе я по памет,
22.08.2010 15:32
щото май не съм го запазила:

Цветът на любовта ми е червен.
Гневът ми сляп е гарвановочерен.
Оранжев е щастливият ми ден
и бяла е тъгата ми по тебе...
цитирай
12. kapito - абе дори и по памет е хубаво
22.08.2010 15:38
обаче много за кратко се топваш :)
аз съм малко по - ...мммм обяснителна :)
цитирай
13. kapito - аз пък
22.08.2010 15:39
ако не ги зашиша и край.
Как ги помниш, княгиньо ?
издай тайната :)
цитирай
14. eleonoraknyazheva - Като се концентрирам,
22.08.2010 18:51
мога да си спомня всичко, що съм написала в рими.;)
Обаче не мога да рецитирам мои неща наизуст.
цитирай
15. kapito - еми значи
22.08.2010 19:00
концентрацията е дето ми куца на мене.
Аз съм, например, навън някъде. Заформи ми се нещо в главата. Повтарям си го 100 пъти докато стигна у дома. И докато се наканя да го запиша и - хоп - няма го. Гадна работа. Защото понякога са много хубави неща.
цитирай
16. eleonoraknyazheva - Хахах.;))
22.08.2010 19:11
Имам неща, които са от "цикъл" "Бележки по салфетките", метод, подходящ за твоя милост.;)))
цитирай
17. kapito - ааааааа, браво, браво
22.08.2010 19:22
точно така
кофтито е, че забравям. че съм писала на салфетката и я хвърлям :)
ми много смачкана една такава и ...
после обръщам кошчето да я намеря :)
понякога се сещам навреме :)))))
цитирай
18. kapito - Анчеееееееееее !
22.08.2010 19:52
как е ? сготви ли ?
:)))))))))))))
цитирай
19. анонимен - Алоу! :))
22.08.2010 20:11
Не готвя днес!
Казах!

:))))

P.S. Днес тренирам материала за 4-ти клас, че ми се пада дооооста отдавнашен :), за да подпомогна Княгинята! После мога да предложа помощ и по развиване на литературни теми ( по мое време беше така:)..) ,НО само до 9-ти клас изкласих :) В десети си поплаках :) и се разделихме :)

Княгиньо, мога ли да се класирам като частна преподавателка :) ако ме изхвърлят след евентуален фалит на НЗОК :)...Казвай, че да се преквалифицирам навреме :)

Ох, Боже :), ми аз забравих, че Княгинята си е филолог и не й трябва моята помощ :( Тя просто си знае материала!

Капи, мисля да започна да преподавам урози по музика? Ти к'во шъ кайш? :)))
Или по спортен бридж да взема уроци при теб? А ще плащам с уроци по индивидуална фехтовка, щото шахът е по-сложен?
:))))
цитирай
20. kapito - ооооооооооо
22.08.2010 20:37
по фехтовката хич ме няма ! Отказвам чистосърдечно :)
По-ставам за шах :)
А за спортния бридж не се терзай, можеш да смяташ до 13, нали ?
Малко комбинативно мислене, нежна теория на вероятностите (от първи вид, т.е. само основите стигат) и си готова :)
цитирай
21. анонимен - Капито :)
22.08.2010 20:44
Що те е страх от хладни оръжия, Капи? :)
Не харесваш харакири? :) ли ? :))

Е, хайде, от мен да мине! :) А до миналия 13-ти петък можех да смятам до 13 :), ама то си беше за тогава! :) И щото забрявам :), да взема да изкарам онзи файл :)
" Бележки на салфетка" ли беше, Княгиньо? :)...Само дето ми са мнооого :),
Ще почакаш ли да намеря, каквото ми трябваше? :) Само че, предупреждавам :), ще ми отнеме време :)
А?
:)
цитирай
22. kapito - айде де
22.08.2010 20:57
бягай да търсиш !
аз мойте не знам къде са, ама и аз ще потърся де :)
Анче, намери ли нещо ? :)
цитирай
23. анонимен - Тука съъъъъм :)
22.08.2010 21:18
Ама за тази вечер няма да ми се получи май...постинга, де! :(
Ми, Остави ма малко!
:))

Капи? Аз за к'во бех тръгнАла?

:))))
цитирай
24. анонимен - как за какво
22.08.2010 22:04
за бележки от салфетките, аз намерих една :)
цитирай
25. kapito - eto go
22.08.2010 22:16
Безмислен кръговрат

Вали отново.Мокро.Смотан ден...
Руши се туй, което е останало,
вместо да се гради.А пък за мен
след време ще си бъде просто минало...

Като дъжда.Намокри се земята
за кратко време.Чисто е.Блести.
А после се суши. И измърсява.
И става всичко пак като преди...
цитирай
26. анонимен - А защо не ....и малко оптимизъм ?
10.09.2010 08:50
Живвея тихо в цветната си самота.
Съдбата си спокойно аз приемам.
Надеждата мъждукаща едва-едва,
ме прави силна ударите да поемам.
цитирай
27. kapito - може и така :)
10.09.2010 09:14
от сегашна гледна точка :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: kapito
Категория: Лични дневници
Прочетен: 843754
Постинги: 181
Коментари: 2461
Гласове: 5817
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930