Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.08.2010 15:43 - Ненадмината
Автор: kapito Категория: Поезия   
Прочетен: 3125 Коментари: 12 Гласове:
14

Последна промяна: 03.08.2010 18:37

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Градинката ми, там, във Бая*
направих истинско бижу !
Минавайки очи не свалят -
Как я направи, я кажи !

Постелена като килимче
си имам "къдрава" трева.
Подрязвам си я доста често.
Расте бе! Бързо при това!

Подстригала съм даже лавъра -
с прическа яка той се мотка.
(Звучи като последен кавър
на футболна огромна топка.)

А три зелени малки палмички
със "панделки" съм украсила.
Елхичката ми пък със камъчки
наоколо съм оградила.

И ягодите са чаровници -
с шишарчици са отделени
от джоджена и магданоза,
пиперките и розмарина.

По стълбичките шом се слезе
там, на "приземния" етаж,
овощен кът се кипри снажен
с два кактуса за камуфлаж.

Градинката ми като слънце
е образеца за комшиите.
И колкото да се напъвате
не можете да ме надминете!

:P

*Бая - залив



image

Тук се вижда големия лавър отпред, когато е бил пак за подстригване. Вижда се и голямата ела, която много скоро смятам брутално да ликвидирам.Вижда ми се и колата :). Вижда се и Българската роза, която така и не посмях да засея в земята...




image

Tова е приземния етаж - вижда се лавъра в дъното, после нешполата (аз такъв плод в Бг не съм виждала - един като кайсия с 3 големи костилки ), после чешмата :), после един инфантилен фикус и после е прасковката, която поникна от една костилка, случайно паднала на земята. След това има едно празно място, където има и 4 гнезда пъпеши. Кактусите са от другата страна, не съм ги снимала, защото не представляват никаква особена ценност . :)

image

Тук  се виждат горските ми ягодки, преди да сменя камъчките със шишарки. После са джоджена и розмарина, а магданоза и босилека още са по саксиите.Но най-добре се вижда огромният зукум на съседа :). Виждате - и той се грижи да огражда с камъчки хихихи

image

Това ми е елхичката, която много обичам. Още не съм била преместила камъчките от ягодките тук.Тя е саморасла и по едно време за малко да я изгубя. Но се съвзе и аз съм доволнаааааа ! Виждат се и трите палмички с панделките около тях :)



Тагове:   ненадмината,


Гласувай:
14



1. katty1959 - Толкова сладко и искрено! Браво...
03.08.2010 15:55
Толкова сладко и искрено! Браво!:-)
цитирай
2. eleonoraknyazheva - Недей скромничи, (не се скръндзи, демек)
03.08.2010 16:17
а подкрепи римуваната фукня с малко снимки.;))))
Разпали ми любопитството.:)
цитирай
3. kapito - ей сега, момент,
03.08.2010 16:29
мисля, че имам малко в телефона
цитирай
4. kapito - кати
03.08.2010 16:31
благодаря :)
малко е фукня, права е ели
хихихихихихи
цитирай
5. kapito - айде готово
03.08.2010 18:27
баси бавната връзка дето имам днеска. 3 часа се мъча да кача 3 снимки на кръст.Ужас :)
Е , тук още не е в най/добрия си вид, но се виждат част от "старанията" хихи
цитирай
6. eleonoraknyazheva - Не ликвидирай елхата,
03.08.2010 18:48
какво ще украсяваш иначе в двора за Коледа?! А розата защо те страх да посееш? Не искаш и ти покрай нея да пуснеш корени на чуждо място ли? Сори, че питам така...Чак сега вдянах, че не си в Бг...
цитирай
7. kapito - ami imah 2
03.08.2010 18:53
рози, едната я посях и тя изсъхна. Страх ме е за посея и другата. А и не искам да пускам корени тук, абсолютно вярно е :)
А за коледа ще си украсявам малката елхичка, като за сам човек - стига ми :)
цитирай
8. eleonoraknyazheva - В Италия
03.08.2010 23:03
забелязах, че много добре виреят олеандрите (лянове, както им казва баба ми :).
Имат ги за обществени растения - растат къде ли не. Но са много красиви, особено по-кичестите и много хубаво ухаят вечер. Аз си бях счупила две клонки, с надеждата да си ги занеса в България и да пуснат корени, обаче те увехнаха още в хотела.:(
цитирай
9. kapito - е да де
04.08.2010 00:20
това е то зокум
олеандър ще да рече
стават огромни - по 4-5 метра
цитирай
10. divna8 - Ех, този красив залив Бая, прика...
04.08.2010 05:27
Ех, този красив залив Бая,
приказно-цветно "прибаян"
от теб и твоите ръце умели -
"ще вдигне от сън и умрели"
от едното любопитство пусто:
как твориш вълшебство изкусно?!

Разходих се с удоволствие из градинката,
благодаря ти за предоставената възможност :):):)
И пак ме покани :)))
цитирай
11. kapito - Дивна
04.08.2010 07:51
Разбира се, че те каня! Даже, ако се случиш в Италия ..ммммм просто намини :)
цитирай
12. eleonoraknyazheva - Леле,
04.08.2010 10:02
верно, че като се вгледах, видях, че онова кичесто розовеещо дръвце е олеандър.
:)))
Една дружка била в Неапол към 14.07 и не ми казала.:))) Но и без друго още не се познавахме с теб, а и моя интерпаспорт не е подновен, така че засега ще гледам Италия през крив макарон.;)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: kapito
Категория: Лични дневници
Прочетен: 843456
Постинги: 181
Коментари: 2461
Гласове: 5817
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930