Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.10.2010 00:49 - Римска разходка - Народния площад *Piazza del popolo"
Автор: kapito Категория: Лични дневници   
Прочетен: 15098 Коментари: 55 Гласове:
40


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Kaк ми се падна да се разхождам в тоз сумрак! :) Почти валеше. Обаче аз с бодра крачка се запътвам (със скица в ръката, защото ми е за пръв път да бродя самичка във Вечния град) към Народния площад.
Вървя си кротко и си харесвам разни нещица:
image

и после това:
image
И си казвам : Мдаммм, есен си е!
За малко да се блъсна в една доста груба постройка, без прозорци, само едни надписи - църква! Не ги разбирам аз така църквите, но казвам си - така им дошло - така го направили . Та ... ето я:
image

Пресичам (внимателно!) и нещо синьо спира на отсрещния светофар.Гледам - трамвай!.Пак гледам - пак трамвай! Шареееееннннн ... ей го на :
image

Докато гледах дали е излязло нещо в туй мрачно време, без да искам снимах една телена ограда с напиращи да изляззат от нея едни фунийки.Вероятно и те се бяха заблели по трамвая -
image

Завивам (според схемата) и се оказвам пред една чешмичка с небрежно течаща вода, неясно дали е питейна или не. После разбирам (при обсъждането на снимките) , че сградата, в която е вградена чешмата била на Папата. Викам си - не е лоша сградата, пък и на кръстопът е - имал е вкус човека.
image

Давам нататък и надничам(без да ме видят) в двора на сградата на Националната филхармония, ама ме беше страх да навлизам в подробности да не бе набият още на първата ми разходка.
image

Не мога да ви опиша колко обикалях назад-напред пред този шедьовър и не открих никъде да пише какво е туй голямото,с морските мотиви по колоните и с един кадет с моряшка екичка на един от балконите. Пзачът(или какъвто там е) започна да ме наблюдава подозрително и аз продължих недоволна. При последвалото обсъждане разбрах, че това е сградата на Морското министерство, гледана обаче отзад.Отпред сигурно нещо пише. Ама как да мина отпред, като ми го няма в схемата !!!

image

Заразглеждах тази сграда. Мощна една такава ми се видя.Викам си - нещо ще да е. Доближих смело и какво да видя - по звънците написани разни имена - ауууууууу, изумено разбрах, че това си една проста жилищна сграда! Ма да бяха се изпрали поне, че да видя нещо пране, така де - живот.Ама - не. При последвалето обсъждане се оказа, че даже и у нас нямаме право да ни се вижда прането. Значи сушилници му е майката и ако може - в хола :)
image

После викам да ви снимам и телефонната кабина, стори ми се някак много близка и родна:
image

Гадно е мрачното време, обаче поне табелата се вижда - Детският музей. През стъклата се виждаха разни детски любими герои и много огромни снимки на сладки дечица, които не можах да снимам, защото един ме гледаше строго и аз си викам - е сега ако ми поиска и билет да си платя.... Я да изчезвам аз :)

image

И гледам - мотори, мотори, мотори .... брей, викам си, сега ако запраска яко, не искам да съм на тяхното място :))))))))
image
И ето я вратата към заветната цел - Порта Фламиния. Всъщност е една арка с два патриция отстрани.Кой знае колко е стара, надписите са на латински, сякаш 3-ти век пише, ама един господ знае дали е така или не :)

image

Минавам под арката и ахвам - не мога да им го отрека - площадът е величествен!

image

И пак :
image
Отбелязвам веднага след арката вдясно - църква(грозна, според моите представи за църква, но поне древна колкото си ще), вдясно казарма, на която е изсечен надпис, който разказва за двама офицери, осъдени на смърт, но без доказателства за вината им.При разбора се разбра, че сега там се помещават карабинерите. Та - ето църквата:
image

А ето и казармата :
image

Снимам си аз кротко с телефона и стигам до една ограда каменна и какво да видя - по ограда сфинксове! Да бе - ето ги -image

Бързо ги забравих, виждайки разкошния фонтан в средата на оградата :

image

И срещуположно на него - друг подобен, обаче ме домързя да отида толкова близо :)))))))). Затова - ето го отдалеч :
image

Ами нямах превозно средство като това например:
image

В средата на площада има един монумент с някакви нясни за мен рисунки по него и един кръст отгоре (трябва някой ден да видя какво ли точно е искал да каже архитекта) .
image

Ей, много гадно излязоха снимките в това мрачно време значииии!!!!!!!!!
Ето и Порта Фламиния изотзад :
image

Такаааааа. На излизане от площада човек се сблъсква с две внушителни църкви, които , за разлика от предишните определено харесах. Те са на пръв поглед еднакви, но , като се загледаш се виждат незначителните разлики. Дясната е църквата на артистите. Тук те си правят всичките там църковни работи - кръщенета на децата си, причастия, сватби и др.подобни. Ето :
image

Адски много ме е яд за мрачното време, но се вижда де, малко поне :)
За днес спирам до тук.
Благодаря за вниманието! :))))
Утре ще ви разкажа за Площад Испания. Елате пак! :)


Тагове:   площад,   народния,


Гласувай:
40



1. анонимен - kapito,
27.10.2010 00:56
mnogo istinski snimki si napravila. Toj i Life ne e vinagi sunny :)))

pozdravi.

osi4
цитирай
2. kapito - mnogo istinski snimki si naprav...
27.10.2010 01:05
анонимен написа:
mnogo istinski snimki si napravila. Toj i Life ne e vinagi sunny :)))

pozdravi.

osi4

Толкоз то от мен - един път ще изляза и то ще е мрачно :)))
Мерси, че намина! :)
цитирай
3. smile999 - kapito
27.10.2010 08:02
Браво ти, чудесен гид и фотограф си!Радвам се, че се разходих с теб, наистина ми беше интересно и ще чакам с нетърпение следващата разходка!:-)
цитирай
4. hristo27 - Поздрави и от мен за чудната разх...
27.10.2010 08:38
Поздрави и от мен за чудната разходка и разкошните снимки!
цитирай
5. stela50 - Поздравления ,kapito , снимките са чудесни ...
27.10.2010 09:01
А разходката - интересна и оригинална .
Очаквам следващата .
Благодаря ти !
цитирай
6. alhimik1 - даа, капито, погледах погледах, че и помечтах хи хи
27.10.2010 09:51
И благодаря ти, удоволствието си е мое.:)

И ще наминавам, отвременавреме, ако нямаш нищо против...

Никос)))
цитирай
7. kapito - Браво ти, чудесен гид и фотограф ...
27.10.2010 09:52
smile999 написа:
Браво ти, чудесен гид и фотограф си!Радвам се, че се разходих с теб, наистина ми беше интересно и ще чакам с нетърпение следващата разходка!:-)

Дано днес да имам повечко време да поопиша и другата част, че утре отивам пак да видя едни хубости :)
Радвам се, че ти хареса! :)
цитирай
8. kapito - Поздрави и от мен за чудната разх...
27.10.2010 09:54
hristo27 написа:
Поздрави и от мен за чудната разходка и разкошните снимки!

Мери, Христо, радвам се, че намина, чд ме е малко, че беше мрачно, но за утре съм си поръчала слънце, дано да ми го доставят навреме! :))))))))))))
цитирай
9. kapito - stela50 - Поздравления ,kapito , снимките са чудесни ...
27.10.2010 09:56
stela50 написа:
А разходката - интересна и оригинална .
Очаквам следващата .
Благодаря ти !

Мерси, че намина, Танечка :)
Днес по-късно, дано да имам малко временце :)
цитирай
10. анонимен - Привет!
27.10.2010 10:05
Хем поучително, хем научително, хем многозначително, хем забавно разказваш. ))
цитирай
11. kasnaprolet9999 - Беше ми приятно при теб, хубави са ...
27.10.2010 10:13
Беше ми приятно при теб, хубави са снимките, не се вайкай толкова, пък и твоя разказ, проникнат от тънък хумор компенсира лошото време, пак ще дойда.
цитирай
12. yotovava - Направо да ти завиди човек :))))))))
27.10.2010 10:29
Гуш!
Валя
цитирай
13. анонимен - Piazza del popolo
27.10.2010 11:13
Ако си беше направил труда да прочетеш малко щеше да знаеш, че в тази "грозна" църква име 2 картини на Караваджо. Приятно прекарване! Ако имаш време непременно посети Вила Боргезе.
цитирай
14. malchaniaotnadejda7 - Ciao cara! Che sii sana e salva, Cap!
27.10.2010 11:44
Прекрасно време си хванала в мрежите си! Върна ме вечно във вечния град...:))
Любимата ми църква... Здравей!
цитирай
15. анонимен - ЧУДО
27.10.2010 12:02
Как успя да заснемеш ,Рим толкова чист.Това е любимия ми италиански град.Като София е ,хвърчат торбички ,навсякъде мръсно ,ромки просят с пеленачета на ръце.Всички карат и псуват като каруцари.Пълно е с разни проститутки и грозни като смърта травестити.особено Тибуртина и Термини.Хараби продават от фалшиви чанти до дрога ,без някои да ги гони .Няма градски тоалетни ,но навсякъде смърди на урина.
Направо си е по зле и от Факултето .
Но се води Рим .
цитирай
16. анонимен - Забравих
27.10.2010 12:05
По снимките има хора седнали на фонтана и стълбите на църквата .В много италиански градове ,глобата за това ,,престъпление ,, е около 150 евро на човек.Че да сте готови за цифрата.
цитирай
17. анонимен - само за вметка....
27.10.2010 13:21
Името на площада Piazza del Popolo наистина означава това (от заглавието...), но произтича от латинското "populus" (топола), заради тополите, с които едно време е бил "населен" площадът.
PS до №15 - бях в Рим през юни и освен в метрото, никъде не видях просяци и мръсотия. Уникален град! А имайки предвид, че отидох там от Неапол, коментарът просто е излишен....
цитирай
18. ve6titsa - Чудесно е
27.10.2010 13:30
да видиш Рим през твоите очи!А светлината за снимки си я бива.Добри са.Пък и ти като мен се увличаш по детайлите.Трябва по-често да го правиш.Поздравления!
цитирай
19. анонимен - Леле,
27.10.2010 13:42
рядко се среща по блоговете такава червена шапчица, просто не е истина. Грозната отвън църква е Санта Мария дел пополо, дето мани всичките й красоти, достойнства и Караваджо, ами трябваше да я знаеш, ако беше прочела Дан Браун. Може ли някой да тръгне по Рим със "скица" в ръка, вероятно карта, ама то простотията нали знаеш къде ходи. А за възхитата от трамваите просто не ми се говори. :)))))) Дълбокомислените разсъждения за прането направо ми разведриха деня.
"В средата на площада има един монумент с някакви нясни за мен рисунки по него и един кръст отгоре (трябва някой ден да видя какво ли точно е искал да каже архитекта" - бафмааму, що не си купи един пътеводител, има и на български даже.
Момиче, не казвай никога на никого, че си българка, че излагаш цялата нация.
цитирай
20. kapito - alhimik1 - даа, капито, погледах погледах, че и помечтах хи хи
27.10.2010 14:01
alhimik1 написа:
И благодаря ти, удоволствието си е мое.:)

И ще наминавам, отвременавреме, ако нямаш нищо против...

Никос)))

Пък аз като си дойда във Варна, ще ме екскурзоводиш ти, става ли ? :))))))))))
цитирай
21. анонимен - Дано другите снимки
27.10.2010 14:04
са при хубаво време и с по-пълни и точни коментари по тях, за да не "излагаш цялата нация" , баф мааму .... :))))
Най-после изникна отново - за да радваш едни и дразниш други .... ;)
цитирай
22. kapito - Хем поучително, хем научително, ...
27.10.2010 14:06
parasol написа:
Хем поучително, хем научително, хем многозначително, хем забавно разказваш. ))

Мерси, Слави, че намина и радвам се, че ти хареса! :)
цитирай
23. kapito - Беше ми приятно при теб, хубави са ...
27.10.2010 14:09
kasnaprolet9999 написа:
Беше ми приятно при теб, хубави са снимките, не се вайкай толкова, пък и твоя разказ, проникнат от тънък хумор компенсира лошото време, пак ще дойда.

Заповядай, Пролет, ако и да си късна, пробата ти е добра, 9999 все пак :))))))
Ще се радвам да ми гостуваш пак :)
цитирай
24. benra - !
27.10.2010 14:29
много интересна фото-разходка ни предложи, по-различна, благодаря!
цитирай
25. kapito - yotovava - Направо да ти завиди човек :))))))))
27.10.2010 15:23
yotovava написа:
Гуш!
Валя

OOO, ще видиш после, като почна да се справям без схема :)))))))
Цунк!
цитирай
26. kapito - анонимен - Piazza del popolo
27.10.2010 15:25
анонимен написа:
Ако си беше направил труда да прочетеш малко щеше да знаеш, че в тази "грозна" църква име 2 картини на Караваджо. Приятно прекарване! Ако имаш време непременно посети Вила Боргезе.

И на Макеланджело да бяха, пак отвън си е грозна и край! :)
Вила Боргезе ми е близо, на две крачки, ама не беше в схемата:)
По-късно и това ще стане:)
Мерси, че надникна!
цитирай
27. kapito - malchaniaotnadejda7 - Ciao cara! Che sii sana e salva, Cap
27.10.2010 15:28
malchaniaotnadejda7 написа:
Прекрасно време си хванала в мрежите си! Върна ме вечно във вечния град...:))
Любимата ми църква... Здравей!

О, добре дошла в мойта къщичка! Коя ти е любимата църква, Наде? :) Че то много църкви, много нещо.... :)
цитирай
28. kapito - анонимен - ЧУДО
27.10.2010 15:30
анонимен написа:
Как успя да заснемеш ,Рим толкова чист.Това е любимия ми италиански град.Като София е ,хвърчат торбички ,навсякъде мръсно ,ромки просят с пеленачета на ръце.Всички карат и псуват като каруцари.Пълно е с разни проститутки и грозни като смърта травестити.особено Тибуртина и Термини.Хараби продават от фалшиви чанти до дрога ,без някои да ги гони .Няма градски тоалетни ,но навсякъде смърди на урина.
Направо си е по зле и от Факултето .
Но се води Рим .

Не знам как е около гарите, още нямам схема за там :)
Но там, където бях, си беше доста чисто, с малки изключения.
цитирай
29. kapito - По снимките има хора седнали на ф...
27.10.2010 15:31
анонимен написа:
По снимките има хора седнали на фонтана и стълбите на църквата .В много италиански градове ,глобата за това ,,престъпление ,, е около 150 евро на човек.Че да сте готови за цифрата.

Аууу, добре, че ми каза! :)
Не че щях да седна, ама да знам какво ги чака горките хорица :)
цитирай
30. kapito - Името на площада Piazza del Popolo ...
27.10.2010 15:34
анонимен написа:
Името на площада Piazza del Popolo наистина означава това (от заглавието...), но произтича от латинското "populus" (топола), заради тополите, с които едно време е бил "населен" площадът.
PS до №15 - бях в Рим през юни и освен в метрото, никъде не видях просяци и мръсотия. Уникален град! А имайки предвид, че отидох там от Неапол, коментарът просто е излишен....

Няма нито една топола там, да знаеш :)))))) Може и така да е, схемата ми беше направена без подробности :)
Иначе и аз от Неапол идвам, разликата наистина е от небето до земята :)
Мерси, че намина!
цитирай
31. kapito - ve6titsa - Чудесно е
27.10.2010 15:35
ve6titsa написа:
да видиш Рим през твоите очи!А светлината за снимки си я бива.Добри са.Пък и ти като мен се увличаш по детайлите.Трябва по-често да го правиш.Поздравления!

Ако ме пуща началника, по-често ще се лутам :)
Щастлива съм, че ти хареса, пак ела! :)
цитирай
32. kapito - рядко се среща по блоговете такава ...
27.10.2010 15:42
анонимен написа:
рядко се среща по блоговете такава червена шапчица, просто не е истина. Грозната отвън църква е Санта Мария дел пополо, дето мани всичките й красоти, достойнства и Караваджо, ами трябваше да я знаеш, ако беше прочела Дан Браун. Може ли някой да тръгне по Рим със "скица" в ръка, вероятно карта, ама то простотията нали знаеш къде ходи. А за възхитата от трамваите просто не ми се говори. :)))))) Дълбокомислените разсъждения за прането направо ми разведриха деня.
"В средата на площада има един монумент с някакви нясни за мен рисунки по него и един кръст отгоре (трябва някой ден да видя какво ли точно е искал да каже архитекта" - бафмааму, що не си купи един пътеводител, има и на български даже.
Момиче, не казвай никога на никого, че си българка, че излагаш цялата нация.

Абе ей! Толкоз съм могла, толкоз съм направила. Дан Браун точно не ми е попадал.Това първо. Ти ако виждаш красоти в тази църква, аз - не. Напиши ти постинг за красотите, аз не ги видях. Караваджо изобщо не се вижда отвън, да ти кажа, ако не знаеш. Схемата е надраскани на ръка няколко улици и посоки, не е карта.Това второ. Пътеводител си купи ти, аз не съм дошла в Рим на шопинг.Това трето. И четвърто - никой не ме е питал ни отде съм, ни какво съм, така че бъди спокоен. :)
И като толкова знаеш, вземи отдолу, под постинга ДОБРОНАМЕРЕНО да допълниш това, което знаеш, а не да ръсиш обиди и да се правиш на велик, ок?
цитирай
33. dar4eto - Разходих се -
27.10.2010 15:44
сполай!

П.П. Аз... такова... ако може пак? А?
:)))))))))))))
цитирай
34. kapito - много интересна фото-разходка ни ...
27.10.2010 15:44
benra написа:
много интересна фото-разходка ни предложи, по-различна, благодаря!

Радвам се, бенра, че ти хареса, въпреки...! :))))
Пак ела, ще съм доволна! :)
цитирай
35. iliada - КАПИТО ,КАПИТО АНОНИМНИЯ ПОДРЕДИ ЛИ ТЕ,А?
27.10.2010 15:49
ЩЕ МИ СЕ РАЗХОЖДАШ В РИМ КАТО НЯКОЯ ЧЕРВЕНА ШАПЧИЦА и ще ни го представяш чист и красив,мммммм:)))))))))))))
Е благодарение на теб и яз бях там ,но с9поко- не бях вълка :)))))))))))))))
цитирай
36. kapito - iliada - КАПИТО ,КАПИТО АНОНИМНИЯ ПОДРЕДИ ЛИ ТЕ,А?
27.10.2010 16:06
iliada написа:
ЩЕ МИ СЕ РАЗХОЖДАШ В РИМ КАТО НЯКОЯ ЧЕРВЕНА ШАПЧИЦА и ще ни го представяш чист и красив,мммммм:)))))))))))))
Е благодарение на теб и яз бях там ,но с9поко- не бях вълка :)))))))))))))))

Направо ме закритикува все едно съм професинален репортер и екскурзовод :)))))))))))))
Пък аз небрежно си се разхождах :)))
Оставаше и вълк да ме срещне и да си ме хапне сладко-сладко :))))
Пак ела утре! Гушш! :)
цитирай
37. mamkamu - :)
27.10.2010 16:08
Макар, че е една от известните забележителности на Рим, до този площад не можах да стигна, преди време, но ще се поправя, когато отида отново :)

Рим има едно неповторимо излъчване, което успява да победи някои отрицателни неща в него и да те дърпа да се върнеш пак.

Поздрави :)
цитирай
38. kapito - Макар, че е една от известните за...
27.10.2010 16:36
mamkamu написа:
Макар, че е една от известните забележителности на Рим, до този площад не можах да стигна, преди време, но ще се поправя, когато отида отново :)

Рим има едно неповторимо излъчване, което успява да победи някои отрицателни неща в него и да те дърпа да се върнеш пак.

Поздрави :)

МИ то как да стигнеш - да не е едно и две - то са хиляди, на всяка крачка нещо изумяващо! И си прав, като казваш, че дърпа... Когато дойдеш отново, драсни някой ред, да ви поразведа(най-вероятно ще съм се изучила вече доста!) :)
Радвам се, че намина, пак ела някой път! :)
цитирай
39. анонимен - пак той
27.10.2010 17:25
Червена шапчице, като можеш само толкоз, защо за бога занимаваш хората с малоумието и невежеството си. Няма да седна да те ограмотявам, щом сама не си се постарала преди пътуването да го направиш. Караваджо не се вижда отвън наистина, ама се съмнявам с твоя умствен багаж дали щеше да го видиш и отвътре. Но го пише във всеки пътеводител. За твое сведение пътеводител не е списък с шопинг центровете и аутлетите, а културно-исторически гид на града. Не си губи времето да ходиш до Санта Мария Маджоре, щото отвън, видиш ли, е доста невзрачна и сигурно ще я помислиш за жилищна кооперация. А пък Форо романо е само купчина камъни. Пантеона е толкова похабен и мръсен отвън, що не го зачистят тия жабари, че да светне! То, като разсъдиш, и в Сан Пиетро не си струва да чакаш опашките. Ватиканските музеи има ли ги в "схемата"? А Сан Джовани ин Латерано? Ако ги няма, хич и не ги търси, ти бездруго толкова си можеш, нали? Баф и бездарието! :)))))
цитирай
40. анонимен - пак той
27.10.2010 17:43
И още. Усещам се, че ставам страстен почитател на блога ти. Ще следя пътешествията ти с превелик интерес. Със сигурност ще науча много интересни факти и ще се опия от оригиналните ти разсъждения. Трамваите и прането ме разсъниха тоя следобед вместо кафето. Какво ли ще родиш по повод площад Испания? Очаквам с нетърпение следващите ти разходки и оригинални наблюдения.
:)
цитирай
41. kapito - Щастлива съм, че се радвам на твоето ...
27.10.2010 18:51
Щастлива съм, че се радвам на твоето внимание :))))))))))))))))))))))))))
цитирай
42. tryn - Видях свят!
27.10.2010 19:31
Благодаря ти, Капи, че ме поразходи из вечния град.
И СИ СЛАДКОДУМНА, ТА С ЛЕК ХУМОР РАЗКАЗВАШ ЗА ВСИЧКО ВИДЯНО.
ПРОДЪЛЖАВАЙ. И ДАНО БЪДАТ СЛЪНЧЕВИ ДНИТЕ ТИ! :))))
цитирай
43. batstefan - Следващия път
27.10.2010 19:42
вземи и мен, заведиме на площада, каче ме на синия трамвай, пък аз ще те повозя на мотор, в дъждовно време. :)))
цитирай
44. kapito - Благодаря ти, Капи, че ме поразходи ...
27.10.2010 20:58
tryn написа:
Благодаря ти, Капи, че ме поразходи из вечния град.
И СИ СЛАДКОДУМНА, ТА С ЛЕК ХУМОР РАЗКАЗВАШ ЗА ВСИЧКО ВИДЯНО.
ПРОДЪЛЖАВАЙ. И ДАНО БЪДАТ СЛЪНЧЕВИ ДНИТЕ ТИ! :))))

Nepremenno !:)
цитирай
45. kapito - batstefan - Следващия път
27.10.2010 21:00
batstefan написа:
вземи и мен, заведиме на площада, каче ме на синия трамвай, пък аз ще те повозя на мотор, в дъждовно време. :)))

Ваййййй, аз имам страх от тези мотори нещо ! :)))
Ако обещаеш, че няма да ме качваш на мотора, добре! :)
цитирай
46. voinyt - SAMOTNIQT_VOIN
27.10.2010 21:30
До анонимният вълк от приказките- пич, на никой не му пука за твоето мнение. Не всеки ходи по градовете за да се наслаждава на историческото им наследство, на някои не им пука. Пък и нерядко е доста скучновато.
Същото е и с изкуството, това, че теб Караваджо те впечатлява даже през дебела, грозна църковна стена, не значи че е върха на сладоледа. Това че музеят на Пикасо в Малага, Испания, се помещава в ужасно грозна, отвън, сграда, прави ли я по- красива?
И още- след като не харесвам Пикасо и неговото изкуство, трябва ли да лазя на колене пред сградата, щот му е музей?
Тя не занимава никого с блога си, който си иска се занимава, теб като ти губи времето- шапката, вратата, пътеката и кой откъдето си е.
цитирай
47. injir - Приятна е разходката в Рим. Отново ...
27.10.2010 22:24
Приятна е разходката в Рим. Отново ще ни разведеш, нали?:)
цитирай
48. dar4eto - :)
28.10.2010 09:29
Остани си със здраве, Кап! И да видиш папата, ей!;)
Сполай за всичко!
Дара
цитирай
49. kapito - До анонимният вълк от приказките- ...
28.10.2010 09:53
voinyt написа:
До анонимният вълк от приказките- пич, на никой не му пука за твоето мнение. Не всеки ходи по градовете за да се наслаждава на историческото им наследство, на някои не им пука. Пък и нерядко е доста скучновато.
Същото е и с изкуството, това, че теб Караваджо те впечатлява даже през дебела, грозна църковна стена, не значи че е върха на сладоледа. Това че музеят на Пикасо в Малага, Испания, се помещава в ужасно грозна, отвън, сграда, прави ли я по- красива?
И още- след като не харесвам Пикасо и неговото изкуство, трябва ли да лазя на колене пред сградата, щот му е музей?
Тя не занимава никого с блога си, който си иска се занимава, теб като ти губи времето- шапката, вратата, пътеката и кой откъдето си е.

Именно! :)
Благодаря, че намина! Пак ела! :)))
цитирай
50. kapito - Приятна е разходката в Рим. Отново ...
28.10.2010 09:53
injir написа:
Приятна е разходката в Рим. Отново ще ни разведеш, нали?:)

Още снощи щях, ама нещо ми се скапа нета. Довечера дано да е наред! :)
Радвам се, че ти харесва, пак ела утре! :)
цитирай
51. kapito - Остани си със здраве, Кап! И да видиш ...
28.10.2010 09:56
dar4eto написа:
Остани си със здраве, Кап! И да видиш папата, ей!;)
Сполай за всичко!
Дара

Мери и на теб! Ма той папата нещо го крият, ама ще го сгащя аз, обещавам! :)
цитирай
52. makont - Ох, приседнах,
28.10.2010 10:07
краката ме заболяха, обаче разходката си заслужаваше, сега по едно кафенце и чакаме пак! Хубав и усмихнат ден!
цитирай
53. kapito - краката ме заболяха, обаче разх...
28.10.2010 13:58
makont написа:
краката ме заболяха, обаче разходката си заслужаваше, сега по едно кафенце и чакаме пак! Хубав и усмихнат ден!

Mersi, dano dowechera da imam net :)
Pak ela, kato si pochinesh! :))))))
цитирай
54. ckarlet - Страхотна разходка! Беше удово...
28.10.2010 20:26
Страхотна разходка! Беше удоволствие за мен!
Поздрави!
цитирай
55. kapito - Страхотна разходка! Беше удово...
28.10.2010 22:28
ckarlet написа:
Страхотна разходка! Беше удоволствие за мен!
Поздрави!

Radwam se mnogo! Пак ела утре! :)
Поздрав и за теб!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: kapito
Категория: Лични дневници
Прочетен: 843437
Постинги: 181
Коментари: 2461
Гласове: 5817
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930