Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.08.2010 13:34 - На майка ми
Автор: kapito Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5991 Коментари: 23 Гласове:
20

Последна промяна: 15.08.2010 14:26

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Днес е св.Успение Богородично. Празникът на Мама. Моята майка. Беше й празник два пъти. Първо, защото беше МАЙКА, безкрайно всеотдайна и в същото време забележително взискателна. Възпита ме по най-добрия възможен начин - да ценя всичко стойностно, да съм самостоятелна и справедлива до лудост, учтива и добронамерена винаги... Изобщо научи ме на куп неща, за които после съм й била толкова благодарна. И второ, казваше се Мария. Също като Божата майка беше смирена, тактична и внимателна към всички. За съжаление БЕШЕ. Отиде си така, както бе живяла - без да притеснява никого, без дори да разберем как точно се беше случило, набързо ... и някакси тихо, тихо ... Точно 6 месеца след смъртта на баща ми. Не успя, соред мен, да я преживее ... Сякаш ни казваше - Не съм нужна на никого вече . Ето ти, дъще, вече имаш своите деца, вече ти си майката. А ти, сине, вече си голям достатъчно, за да помислиш за майка за децата си. Денят на смъртта й беше толкова слънчев и топъл - като самата нея ... Насълзяват ми се очите и сега ... Останаха ми толкова неща от майка ми - любовта към градината, към готвенето, способността да помагам на когото и да е , да съм една добра майка и аз за децата ми. Помня, когато ми казваше - Ела ти да посадиш това клонче, от теб ще се хване, имаш вълшебни ръце ... И наистина се хващаше. Защото го вярвахме и двете. Безрезервно вярваше в мен мама, на себе си не вярваше така. Вече я няма. Когато почина от мен се отдели една част, раздра се направо. Болеше. Много. Първо стоях впеценена, после плаках ... дълго. После я гледах - беше хубава, с две бръчки само (едната, по-голямата, - от мен, а другата - от брат ми). После избягах и се скрих на тавана, както правех като малка. После слязох да я изпратя до последния й дом.

Честит празник, мамо !




Тагове:   майка,


Гласувай:
20



Следващ постинг
Предишен постинг

1. alexiev63 - ПОКЛОН!
15.08.2010 13:38
Бог да изпълни с мир сърцето ти, и да Ви Благослови, теб и домът ти!
цитирай
2. kapito - Бог да изпълни с мир сърцето ти, и да ...
15.08.2010 14:23
alexiev63 написа:
Бог да изпълни с мир сърцето ти, и да Ви Благослови, теб и домът ти!

Благодаря ти ...
Нямам никого тук, който да я познава, за да му "подам" нещичко ...
Единственото, което можах да направя , беше да напиша за НЕЯ - Майката, Сестрата, Бабата , Съпругата и всичките, с главни букви !
цитирай
3. erato7 - Много трогателен постиг, kapito! ...
15.08.2010 15:47
Много трогателен постиг, kapito! Просълзи ме!
Мир на праха на твоята майчица!
цитирай
4. kapito - благодаря, ерато
15.08.2010 15:52
и аз плаках ...
Да, покой на душата й!
цитирай
5. henzelski - Лека и пръст
15.08.2010 16:21
на майка ти, Кapito...

Мама неведнъж ми е казвала: "Гледай ме сега, докато съм жива, че като умра, и магистрала да направиш до гроба ми, напусто ще е..."
цитирай
6. kapito - така е Хензел,
15.08.2010 16:47
права е майка ти.
Аз и затова просто написах нещо в нейна чест, няма да я върна, знам, но надявам се отнякъде да ми види честитката .... знам ли
цитирай
7. gothic - Мама е
15.08.2010 17:30
още жива. Но татко го няма. Отдавна, от 20 години. И това е дупка, която нищо не може да запълни....
цитирай
8. анонимен - Тоз пост сериозен.
15.08.2010 17:30
Гледам, надничаш при мен, та и аз да рекна...
Светла и памет!
цитирай
9. kapito - така е готик,
15.08.2010 17:45
дупка е, вярно е. :(
цитирай
10. kapito - брях
15.08.2010 17:47
видях ти веселия коментар при христам, викам си, сигурно е весело в твоя блог, че така надникнах.
дано не съм те обидила
исках малко да сборя тъгата
цитирай
11. divna8 - Светлина, Мир и Любов за твоята м...
15.08.2010 18:56
Светлина, Мир и Любов за твоята майка - там, където е сега...
Прегръщам те и надничам в очите ти, за да попия малко от сълзите. Знам какво е...
цитирай
12. kapito - Светлина, Мир и Любов за твоята м...
15.08.2010 19:11
divna8 написа:
Светлина, Мир и Любов за твоята майка - там, където е сега...
Прегръщам те и надничам в очите ти, за да попия малко от сълзите. Знам какво е...

Благодаря ... от нейно име и от мое. Тежко е доста.
цитирай
13. eleonoraknyazheva - Капи,
15.08.2010 19:24
съжалявам. Ти си куражлия жена, усеща се. Майка ти те вижда и те чува, иска ми се да вярвам, в противен случай Ванга ще е обикновена селска шарлатанка. А не е.
Мир на праха на майка ти. Не знам какво можеш да направиш, ако не можеш да подадеш, наречи нещо на нея и го хапни ти. Бъди здрава и се пази. Майка ти би се гордяла с теб и сега.
:)
цитирай
14. kapito - съжалявам. Ти си куражлия жена, ...
15.08.2010 19:35
eleonoraknyazheva написа:
съжалявам. Ти си куражлия жена, усеща се. Майка ти те вижда и те чува, иска ми се да вярвам, в противен случай Ванга ще е обикновена селска шарлатанка. А не е.
Мир на праха на майка ти. Не знам какво можеш да направиш, ако не можеш да подадеш, наречи нещо на нея и го хапни ти. Бъди здрава и се пази. Майка ти би се гордяла с теб и сега.
:)

Така и направих, Ели
Запретнах ръкави и направих една баница, с която мама ме посрещаше винаги, когато си идвах. Хапнахме всички у дома.Така, за мама. Нищо, че никой не я е познавал ...
Да почива в мир. Толкова я обичах ...
цитирай
15. mamas - Благословено е името Мария!
15.08.2010 20:28
Може би сега душата на твоята майка е там, до Божията майка, и те закриля...
Поклон!
цитирай
16. kapito - Може би сега душата на твоята майка е ...
15.08.2010 20:31
mamas написа:
Може би сега душата на твоята майка е там, до Божията майка, и те закриля...
Поклон!

Аз съм повече от сигурна в това !
Благодаря , мамас!
цитирай
17. kapito - аз по принцип не сънувам
15.08.2010 20:35
Обаче съм сигурна, че тази нощ ще я сънувам. Винаги я сънувам на нейните празници.Винаги!
цитирай
18. mileidi46 - I az ne znaex, 4e dnes e tozi praznik. ...
15.08.2010 21:14
I az ne znaex,4e dnes e tozi praznik...posle pro4etox v bloga...i pusnax posting|!!!
Sled edin 4as mi zvunqt ot Vidin...moita maika na skaipa...pri snaxa mi...Mnogo me zaradva!!
A tvoqta mai4iza e gore i ti se usmixva...
цитирай
19. kapito - I az ne znaex, 4e dnes e tozi praznik. ...
15.08.2010 21:40
mileidi46 написа:
I az ne znaex,4e dnes e tozi praznik...posle pro4etox v bloga...i pusnax posting|!!!
Sled edin 4as mi zvunqt ot Vidin...moita maika na skaipa...pri snaxa mi...Mnogo me zaradva!!
A tvoqta mai4iza e gore i ti se usmixva...

Да, мама се усмихваше винаги, дори и с тъжни очи !
цитирай
20. osi4kata - затрогващо и любящо...
16.08.2010 00:29
поздрави, капи :)
цитирай
21. kapito - поздрави, капи :) мерси, че се ...
16.08.2010 00:58
osi4kata написа:
поздрави, капи :)

мерси, че се отби
Благодаря!
:)
цитирай
22. panazea - Прегръщам те!
16.08.2010 13:59
И моята майка си отиде тихо!
Бъди горда , че твоята майка е била необикновена жена!
цитирай
23. kapito - И моята майка си отиде тихо! Бъди ...
16.08.2010 15:51
panazea написа:
И моята майка си отиде тихо!
Бъди горда , че твоята майка е била необикновена жена!

Благодаря, че се отби, панацея!
Горда съм, и още как! Ако трябваше да си избирам майка, пак нея бих си избрала! И нямаше да я ядосвам толкова .... :(
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: kapito
Категория: Лични дневници
Прочетен: 843574
Постинги: 181
Коментари: 2461
Гласове: 5817
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930